Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Det känns som att nån rivit undan golvet under fötterna på oss. Vår fina lilla labrador röntgade höfter och armbågarna igår och beskeden...
Svar
17
· Visningar
7 254
Senast: Rouise
·
Hundhälsa Hej! Jag en tik som kastrerades i fredags kväll pga livmoderinflammation. När jag nu läser på om eftervården så inser jag att det inte...
Svar
12
· Visningar
18 543
Hundavel & Ras Jag och en vän diskuterade raser, priser och utgifter. Ni som avlar renrasiga hundar med stamtavla på hobby nivå, berätta gärna mer! Vad... 8 9 10
Svar
182
· Visningar
14 146
Senast: Migo
·
Hundhälsa Tidigare ikväll råkade jag och min sheltievalp (snart 4 månader) ut för en incident ute på gården. Grannens stora unghund kom farande... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 238
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Skulle gärna vilja ha tips för passivitetsövningar och självkontroll övningar till min Leonberger på 18 månader. Vet att vi borde ha...
Svar
13
· Visningar
1 377
Senast: Korekatten
·
Övr. Hund Hej! Är på jakt efter en bra utställningskärra då jag blivit less på att bära hundbur/stolar etc varje gång jag åker på utställning...
Svar
4
· Visningar
1 899
Senast: snorp
·
Övr. Hund Hej! Är intresserad av att ställa min Whippet för en rasspecial och undrar om det är någon som har bra koll på kommande utställning för...
Svar
6
· Visningar
756
Senast: moah
·
Övr. Hund Har en Storpudeltik på snart 7 år. Hon har alltid varit lite knepig mentalt, väldigt lätt till stress och blir helt blockad ibland...
Svar
0
· Visningar
1 254
Senast: JagKanske
·
Hundhälsa Gaia mår inte bra. Förra helgen sprang hon väldigt segt på lure coursingen och var sedan halt i mål, något som gick över samma dag...
Svar
6
· Visningar
1 097
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter... 2
Svar
26
· Visningar
13 644
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! eftersom jag tycker att det är svårt med vaccinations reglerna vid tävling så tänkte jag om någon kunde hjälpa mig. Min hund är...
Svar
7
· Visningar
672
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Förra veckan lekte husse och Ultima med en tennisboll, hon sprang en hel del i blåbärsris och fick typ kramp i höger bakben. Vi hittade...
Svar
17
· Visningar
3 471
Senast: igbest
·
Hundhälsa Jag vet ju att manga har anser att det ar narmast "djavule's pafund" :p. Jag kopte en mest for att det regnar for mycket i vissa... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 704
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Har upptäckt att min tik som hade valpar i våras/början av sommaren fått en väldigt torr mage, det flagnar och helst vid spenarna. Hon...
Svar
2
· Visningar
400
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Hur göra för att få en lycklig, hållbar och fungerande hund från åtta veckors ålder och vidare genom livet? Jag vill gärna höra era... 2
Svar
29
· Visningar
2 353
Senast: Kimmya
·
Hundhälsa Min vovve är lite knepig i magen. Ena dagen verkar han förstoppad (och bajsar inte alls så mycket som han brukar). Nästa dag kan det...
Svar
11
· Visningar
958
Senast: Korekatten
·
Övr. Hund Lilla Bruce är en van cityhund och ligger gärna i knät eller under koftan om matte vill dricka vin med sina kompisar efter jobbet. Men...
Svar
13
· Visningar
2 151
Senast: almitra
·
Övr. Hund Den tunga baksidan. Stunden är snart här då min högt älskade Cerberus kommer behöva få somna in. Det kan bli i morgon, det kan bli om...
Svar
14
· Visningar
2 879
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Har nu när jag kommit igång med en del träning funderat på varför vissa regler är som de är. De grenar jag testat är främst rally och...
Svar
2
· Visningar
613
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Om man vill ha underhållning i helgen så livesänds hela EM i fårvallning här: http://www.ustream.tv/channel/XZqaUuycm9r
Svar
1
· Visningar
447
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka