Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Nu gör jag en egen tråd - så det så :p Heffaklumpens kriminal-kull är född. 3 grabbar och 2 töser födda 1 juni på morgonen :love... 12 13 14
Svar
270
· Visningar
23 056
Hundavel & Ras Vår har i dagsläget en Finsk lapphund. Han är världens finaste, men börjar dock bli lite till åren. Han har aldrig varit mycket för dom...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: Kibani
·
Övr. Hund Hej på er alla! Det är nämligen så att jag har lagt ut annons för att antingen bara låna nån och träna deras hund eller bli fodervärd... 8 9 10
Svar
196
· Visningar
10 674
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Någon som vet hur mycket flygkostnaden är för att flyga en hund från Australien till Stockholm? Exklusive kostnader för veterinär och... 2
Svar
25
· Visningar
5 882
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Vad tycker ni om följande torrfoder? innehåll : Fresh lamb Meat, Rice, lamb meal, animal fat, Peas, potatoes, beet pulp, linseed, liver... 5 6 7
Svar
137
· Visningar
10 451
Hundavel & Ras Hej jag är ny här och behöver lite råd . Det är nämligen så att min. Vän har 2 unghundar 10 månader gammal en hane och 1 tik för ca 1... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 930
Senast: Sezziyanen
·
Hundavel & Ras Vad skulle ni rekommendera för hund åt någon som inte haft hund tidigare, och vill ha en hund att använda i ladugården, till drivning... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 658
Senast: yennork
·
Hundhälsa Min hund (kastrerad Beauceronhanne, 10 år) har en tumör under svansen, precis nedanför analöppningen. Två veterinärer har tittat, den...
Svar
4
· Visningar
4 251
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Igår började äntligen den efterlängtade agilitykursen på klubben hemmavid. Hunden (Dsg-tik, 1 år gammal) skötte sig utmärkt, inga...
Svar
9
· Visningar
1 349
Senast: Elementary
·
Övr. Hund Jag tror jag har världens glupskaste hund! Sambon skulle låta han smaka lite glass, från en glasspinne (inga trista du-ska-inte-ha-hund... 2
Svar
20
· Visningar
12 516
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Tik av större ras, 10 år gammal. Kastrerad pga pyo för 3 år sedan. Började för några månader sedan läcka lite urin när hon låg. Blev...
Svar
7
· Visningar
10 094
Övr. Hund hur ska hunden vara lastsäkrad? hundbur fastskruvad i golvet? pappa har en husbil och är ofta iväg med den, gamla hunden älskade att...
Svar
2
· Visningar
1 037
Senast: Buck
·
Övr. Hund Jag har köpt en ny säng och en valp kommer hem i början av oktober. Skulle ni vänta med att sätta på benen på sängen och ha den låg...
Svar
6
· Visningar
3 300
Senast: panini
·
Hundavel & Ras Jag har länge drömt om en egen valp och har på senare tid hoppats och planerat att det ska bli en framåt nästa sommar. Men som det ser... 2
Svar
33
· Visningar
2 437
Senast: bollen__
·
Hundavel & Ras Vi är inte riktigt där ännu men inom en viss framtid så skulle vi vilja dela livet med en Boxer. Tyvärr läser man mycket och hör mycket...
Svar
15
· Visningar
1 582
Senast: Toudi
·
Övr. Hund Svårt och jobbigt problem det här.:( Min far har en 7-årig setter som är världens gulligaste mot människorna i familjen, samt mot alla...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Är det ngn här som håller på med Nosework och som ge lite tips om hur man kommer igång med det? Tror att det hade passat Loppan ypperligt.
Svar
7
· Visningar
800
Senast: Wingates
·
Hundhälsa När jag skulle börja cykla/springa med min hund för ett år sedan läste jag på lite om det på internet och läste då bland annat att man...
Svar
5
· Visningar
4 228
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Startar en separat tråd i detta ämne och vill direkt påpeka att jag inte tycker att det är en defekt som skall ses genom fingrarna med...
Svar
14
· Visningar
2 013
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Jag planerar hundvalp i höst (ska födas denna vecka, väntar med spänning på att uppfödaren ska höra av sig). Så nu vill jag ha tips på...
Svar
19
· Visningar
3 590

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka