Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vi funderar på att kastrera våran 1 åriga hanhund. Vi har inte tänkt avla på honom för han är blandras och vill inte att han ska bli...
Svar
9
· Visningar
1 308
Senast: Tahari
·
Hundhälsa Idag blev det bestämt. Nästa fredag får Harry somna in, och det känns som att mitt hjärta ska brista. Jag vet att det är rätt. Han lever...
Svar
19
· Visningar
5 317
Senast: Yeah
·
Hundhälsa Nu skulle jag vilja ha lite hjälp att fundera på varför vovve är så kliig... lite bakgrund: Nu, snart 7 månaders...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 700
Senast: skuggi
·
M
Hundhälsa Har funderat lite och undrar om min hund kan bli smittat nu när min dotter har fått vinterkräksjukan:confused: någon som vet det???
Svar
4
· Visningar
936
Senast: Milosari
·
F
Hundhälsa Var iväg till vetten med min ungtik som efter löpet haft bruna flytningar i ungefär en vecka. Vetten svabbade och konstaterade en...
Svar
5
· Visningar
3 671
Senast: Equus
·
Hundhälsa Nu går vi in i 8e veckan efter operationen och nu börjar vi även se framsteg. Han har fått utökat promenadtid till 20min och jag vågar...
Svar
8
· Visningar
1 131
B
Hundhälsa Har någon erfarenhet utav diskbråck på hund? Jag har en 2-årig hanhund som har ont någonstans. Veterinären misstänker diskbråck. De...
Svar
12
· Visningar
22 539
Senast: Generalen
·
Hundhälsa Köpte hööks "bia" i höstas men de är redan slitna och känns platta, så det får bli nåt annat. Just bia-modellen var uppskattad av...
Svar
15
· Visningar
1 350
Hundhälsa Hej! Vår nya hund är väldigt rädd för att klippa klorna, och därför behöver jag nu hjälp. Jag har nu, sedan jul, försökt vänja henne...
2
Svar
36
· Visningar
3 162
Senast: H_lena
·
Hundhälsa Hur ofta badar ni era hundar? Alltså i duschen/badkaret för att dom ska bli rena. Jag har nämligen en kompis som badar sina hundar 2-3...
2
Svar
35
· Visningar
4 799
J
Hundhälsa Idag var jag på simning med min hund för första gången på djursjukhuset. Blev rekommenderad av veterinären att börja simma med honom...
2
Svar
20
· Visningar
1 935
Hundhälsa Jag har en hund med kvalsterallergi och tänkte bara kolla lite hur många andra sånna hundägare det finns här? Och kanske lite tips på...
2
Svar
21
· Visningar
20 657
Senast: Hjalti
·
D
Hundhälsa Hejsan! Jag planerar att åka till Finland för att ställa ut min hane. MEN han är inte rabiesvacc än. Därför vill jag veta vad ni vet...
Svar
5
· Visningar
1 160
G
Hundhälsa Arwens svans är verkligen stenhård och gör sjukt ont att få viftandes på sig. Hon har klarat sig utan sår och liknande men det var väl...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
10 033
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Har en hund här hemma som i vår blir 13 år gammal! Hon är mkt pigg och fräsch för sin ålder, sover lite mer än innan och hänger inte...
2
Svar
27
· Visningar
10 846
Senast: SiZo
·
V
Hundhälsa Heejj! :) Min vovve, golden retriever, äter ingenting nästan. Han är väldigt kräsen, dvs, äter den hundmaten han får i 3-4 dagar, sen...
Svar
7
· Visningar
2 600
Hundhälsa En bekant har en hanhund som kastrerats men har kulorna kvar. Det har jag aldrig sett förr, och undrar nu över vad man då gjort - bara...
2
Svar
39
· Visningar
3 187
Senast: Lotus
·
H
Hundhälsa Hej Jag har en unghund på 7 månder som får mat 1 gång om dan. Det är för att de två äldre brukar få mat en gång om dan så det blir...
Svar
6
· Visningar
1 319
Hundhälsa Nu måste jag höra med er. Är det sant att det finns veterinärer som mailar ut olika tänkbara diagnoser till kunder med sjuka djur...
Svar
10
· Visningar
1 099
Senast: TantEster
·
N
Hundhälsa Nu börjar det gå för långt.. Vad sjutton ska man göra åt en hund, 10 månader kastrerad hane som så fort han får chansen äter allt. Mat...
Svar
9
· Visningar
2 015
Senast: mkh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9
  • Bukekullar 23/24

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp