Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min ena hund har symptom på något som inte går att sätta ord på. Jag har börjat fundera på om det är hjärtmask. Men den andra hunden...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Vilket är de bästa torrfodret enligt dig? varför tycker du fodret är bra...:D
Svar
2
· Visningar
864
Senast: hastflicka
·
W
Hundhälsa Ja frågan ser i i rubriken, hur mycket vatten dricker era hundar? Jag undrar då jag upplever det som om min hund dricker lite vatten...
Svar
9
· Visningar
6 288
Senast: Bebben
·
J
Hundhälsa Sen i söndags kväll har min hund uppfört sig konstigt. Hemma när han står upp så hänger svansen rakt ner på honom. Han brukar alltid ha...
Svar
15
· Visningar
2 088
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Hundarna har kennelhosta.Då hostar dom rejält och det finns egentligen inget att göra åt det eftersom det är virus. Det vet jag ju om...
2
Svar
31
· Visningar
9 659
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Efter uppersittarkvällen i onsdags tog jag med mig mina två hundar ut för att gå en mysig nattpromenad i nysnön. Hundarna busade som...
Svar
3
· Visningar
1 318
Senast: Ela
·
Hundhälsa Hur är det. Brukar hundar kräkas ibland? Har hört att de kan kräkas för att få upp hår... 9 månaders valpen kräktes igår kväll, samt...
Svar
6
· Visningar
1 364
Senast: Scandi
·
Hundhälsa Vill börja med att säga att vi varit hos veterinär som inte vet vad det är för fel, men hon skall på återbesök så självklart är det inte...
Svar
12
· Visningar
20 290
Senast: Lejonelle
·
S
Hundhälsa När är det lämpligt att börja erbjuda valparna vatten? När dom börjar äta fast föda eller senare? och ska dom ha fri tillgång eller bör...
Svar
5
· Visningar
18 998
Senast: mosterlisa
·
Hundhälsa Har tre st 13 veckors valpar hemma. En går med gipsat bakben och dom är därför separerade från varandra. Men aldeles nyss så tänkte jag...
Svar
9
· Visningar
3 657
Senast: ldmedett
·
Hundhälsa Någons som har bra tips på spray som man kan ha i benhåren för att inte snön ska fastna. Kan man använda glansspray som man har till...
Svar
19
· Visningar
8 018
Senast: Atalantha
·
M
Hundhälsa Min hund har börjat klia sig något ofantligt! Först var det mest på "låret" upp mot svansen, men nu verkar det klia precis överallt...
Svar
11
· Visningar
7 433
Senast: McFlurry
·
H
Hundhälsa Behöver lite tips från mer erfarna hundägare om min lilla shitzu korsning. Har tagit reda på att denna ras kan ha problem med...
Svar
4
· Visningar
1 627
Senast: urkella
·
Hundhälsa Betyder underutvecklad synnerv men vad innebär det i praktiken? Någon som har erfarenhet av vad det innebär för hunden under livet...
Svar
1
· Visningar
1 166
Senast: Laa
·
Hundhälsa Vi har snart haft vår Nuffe, omplacering 2,5 år, i ett halvår och allt går över förväntan på alla plan utom ett. Ensamhetsträningen...
Svar
11
· Visningar
1 292
Hundhälsa Min hund opererades i torsdags (gjorde en tråd om detta), kastrering med ena kulan i buken, och nu har det svullnat upp rejält...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: Bebben
·
F
Hundhälsa Min hanhund på 10 mån slickar sig väldigt mycket mellan benen. Han luktar väldigt illa i munnen pga detta, samt att det inte är så...
Svar
17
· Visningar
18 626
Senast: paradiset
·
K
Hundhälsa Ska ut på långresa med hunden i jul och har fått rekomenderat att ge postafen. Men så sägs det ju också att hunden inte ska äta innan...
Svar
1
· Visningar
1 578
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa På lördag flyttar Billy hem till oss. :love: Jag längtar och längtar och pendlar mellan hög förväntan och lika hög nervositet. Jag har...
2
Svar
28
· Visningar
14 474
Senast: Luxus
·
I
Hundhälsa Jag undrar om någon med cavalier testat Royal C:s specialfoder för cavaliers? Bra eller dåligt, likvärdigt med annat foder?
Svar
11
· Visningar
1 664
Senast: Toviie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp