Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

V
Hundhälsa Nu äter min boxervalp Doggy proffesional lax & ris valpfoder, de var det foder vi fick med ifrån uppfödaren och jag har sonika kört...
Svar
9
· Visningar
1 531
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Loka har ju helt mirakulöst växt ifrån (?) sin foderallergi och kan plötsligt äta torrfoder utan att klia ihjäl sig och ha en mage som...
2
Svar
32
· Visningar
2 962
Senast: Migo
·
Hundhälsa Trots ett liv med hundar är inte detta med inflammerade analsäckar eller tömning av dito något jag stött på, bara läst om ibland. Men nu...
Svar
9
· Visningar
1 343
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa I lördags höll jag på att få panik. Åkte runt på tre ställen från Enskede till Täby för att hitta mat till vovvsan. Jag vet att jag var...
Svar
5
· Visningar
978
Hundhälsa I morse när jag vaknade och skulle kolla igenom hunden så hade han en massa skumma knölar/fläckar/prickar på hela nosen. Han har aldrig...
Svar
7
· Visningar
1 082
Senast: Princess_Thea
·
Hundhälsa Varför käkar min lilla västgötatik småsten?? Hon är snart fyra år, pigg, frisk och glad, lever ett aktivt liv på vår gård tillsammans...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: Cornelia
·
Hundhälsa Nu när det börjar bli kallt och rått ute blir de många timmarna i stallet lite kalla för hunden. Lägger jag ut lite hästtäcken i stallet...
Svar
10
· Visningar
9 955
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Jag har en stor amstaff korsning, hane, 2år gammal. Som säkerligen alla här vet så är de en hund som behöver mycket motion & träning...
Svar
14
· Visningar
2 874
G
Hundhälsa Jag tror min hund fick en panikångestattack igårkv/natt. Hon började skaka helt okontrollerat och blev som klistrad på mig, la sig...
Svar
11
· Visningar
9 923
  • Låst
Hundhälsa Ni som hängt med vet att jag febrilt försökt ta reda på VAD som felas Utter, som inte varit sig själv sen i december, utan haft...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
20 367
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Finns väl någonstans man kan gå in och läsa utländska hundars röntgenresulat? Någon som har någon idé?
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: Whale
·
Hundhälsa Viktor är ju 1½ år nu. Och jag undrar när det eg är 'optimalast' läge att Hd-röntga honom? Med optimalt menar jag för att få så...
Svar
18
· Visningar
6 547
Hundhälsa Vi har för ett par dagar sedan fått hem en dansk/svensk gårdshund, som vi ska passa en längre tid. Han är lite över året och är en frisk...
Svar
12
· Visningar
6 588
Senast: Haukur
·
I
Hundhälsa Idag har vovven spytt två gånger men bara gult slem. Igår bajsade han lösare än normalt och för kanske en vecka sedan var båda hundarna...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: tott
·
Hundhälsa Jag har två Sibirien Husky en tik (4år) och en hane (11år) Just nu har dom fritillgång (haft de sen pojkvännen köpte dom för ca 2 och...
Svar
6
· Visningar
1 091
Senast: Ramona
·
S
Hundhälsa Hur ofta badar/duschar ni era hundar med shampoo resp endast avsköljning?
2
Svar
37
· Visningar
3 909
Senast: Milosari
·
C
Hundhälsa Är lite kluven i en tandfråga. Bosson är nu 4 månader och har nästan tappat alla sina mjölktänder fram. Men mittentanden uppe ser...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Chebban98
·
C
Hundhälsa Hej! Jag funderar över att byta foder till våra hundar. De äter Royal Canin club (protein 24 % och fett 16 %) och på senaste har det...
Svar
14
· Visningar
1 401
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Jag skrev en tråd tidigare om min 3åriga Beauceronhanne, som lagt sig till med en lite irriterande ovana, nämligen att "slicka" eller...
Svar
8
· Visningar
29 181
Senast: SysterYster
·
Hundhälsa Hunden fick Glyco Flex av veterinären,som verkar jättebra,men väldigt dyrt.Vilket preparat är BÄST? Och prisvärt? Aktiv Hund? Vill inte...
Svar
8
· Visningar
4 062
Senast: Skogstroll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp