Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Imorse när Akilles vräkte i sig sin frukost satte han en hel del mat i halsen. Förskräckta stod jag och sambon handfallna och tittade...
Svar
4
· Visningar
1 963
Hundhälsa vilka symtomer eller prov kan man ta för att kolla? är de urinprov?
Svar
6
· Visningar
16 697
Senast: bonde78
·
Hundhälsa Tror inte att det finns en tråd om ämnet...? Vad tycker ni, agerade mannen rätt eller fel? Vad kunde han ha gjort annorlunda? Detta...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 281
Senast: Hobnob
·
Hundhälsa Min tik blev ju kastrerad för ett tag sen. Nu har det börjat, helvetet som alla berättade om :grin: Hon har börjat pipa strax innan...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Raven_
·
S
Hundhälsa Har en liten Lagottokille på 8 månader som är härlig på alla sätt och vis. Men när man tex rycker öronen på honom som inte är speciellt...
2
Svar
30
· Visningar
2 973
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hunden i fråga är en bichon på 8 år. Han har haft utslag under tassarna i omgångar, återkommande lite då och då. Så har det varit under...
2
Svar
27
· Visningar
2 511
Senast: Dandylinn
·
Hundhälsa Om man korsar en cavalier kings charles med en annan ras, kan hunden fortfarande få SM då? Vet någon vart man kan få reda på fakta...
Svar
1
· Visningar
860
Senast: Laa
·
Hundhälsa Jag har hört så många som ej röntgar sia hundar när dom löper. Skall röntga min nu . Men hon började löpa i dag hur skall man göra ...
Svar
4
· Visningar
1 401
Senast: hundar
·
Hundhälsa Har en bekant vars 3-åriga dvärgschnauzers tandhalsar är blottade på alla tänderna i fram. Två i nederkäken sitter dessutom löst. Jag...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Jag vaknade imorse och tittade ner på soffan där Xerox sover. Men han ligger helt still, ser inte ut som han andas, ögonen öppna och...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: Hanko
·
H
Hundhälsa Har sedan en vecka börjat ge färskfoder till min ena hund pga att han rasat i vikt o haft krångle med magen. Nu tycker jag att han...
Svar
5
· Visningar
1 586
Hundhälsa Min hund, en 7 år gammal jackrusselhane har börjat bete sig konstigt vid matsituationer. Han skulle i princip kunna äta jämt. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 865
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Vi letar fortfarande efter en till hund, men det är svårt att hitta rätt eftersom vi är så kräsna.. Vi har ju alltid tänkt oss en...
Svar
10
· Visningar
2 789
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Vill veta allt! Hur man upptäcker det, hur vet utreder, rehab, operation, prognoser, framtidsutsikter. Allt.
Svar
14
· Visningar
7 858
A
Hundhälsa Har iingen aning om varför, men blandistiken gör detta.. Började för ungefär 1½ år sedan, men då var det ytters milt. Märktes knappt så...
Svar
4
· Visningar
6 795
Senast: Atalantha
·
Hundhälsa För ca 2 veckor sen opererade Nikita bort 2 juver där det satt en liten klase med knölar i. Idag var vi och tog stygnen och fick tyvärr...
Svar
19
· Visningar
8 402
Senast: zesel
·
E
Hundhälsa I tidigare trådar har jag beskrivit foderproblemen med min hund, och tyvärr håller de i sig. Han är nu 8 månader och äter ca hälften av...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 991
Senast: Luxus
·
Hundhälsa Är det någon som prövat Quick Finder klotång? Den ska tydligen känna av pulpan och om man följer instruktionerna ska det vara nästintill...
Svar
6
· Visningar
1 658
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Alltså åååååååååååååååh vad jag är tvärless just nu. Trattjäveln drar ner allt i sin väg, fastnar och låter så fort hon går emot nåt...
Svar
11
· Visningar
1 503
Senast: Raven_
·
Hundhälsa Nu går jag emot mig själv och fråga om råd här på hund. Något som jag kanske få ångra, få se :p Men i alla fall det är såhär att som...
Svar
10
· Visningar
1 422
Senast: Varmblod90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp