Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

I
Hundhälsa Har en blandras kille på 5 år. Som sista månaderna, haft träliga klor. Fast inte alla, utan det är mest på fram tassarna. Och det är...
Svar
9
· Visningar
5 412
Senast: EmblaHamilton
·
V
Hundhälsa Min hund fick en knöl bortopererad i onsdags på tassen. Ikväll (självklart en fredags kväll) sprach hela såret upp, det är 6 st stygn...
Svar
7
· Visningar
4 307
Senast: Vinga
·
Hundhälsa Hittade precis en död fästing som satt fast på min hund. Det har blivit en svullnad runt där fästingen suttit. Farligt?! Fästingen va...
Svar
3
· Visningar
3 360
S
Hundhälsa Nu sitter jag här med en hög fläskben (avskurna från fläskkarré skivade i butik) och en drägglande hund som ligger vid diskbänken och...
Svar
9
· Visningar
3 389
Senast: soma
·
S
Hundhälsa Har en blandras tik på nu 12 år, hon är väldigt fräsh i kropp och leder och har varit frisk och kry alltid förutom ngn enstaka små...
Svar
7
· Visningar
1 573
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Jag har tid att röntga min tik den 18 sep och hon började att löpa för två dagar sedan, va tror ni ska jag röntga ändå eller bör jag...
Svar
5
· Visningar
3 436
Senast: hundar
·
G
Hundhälsa Jag har en tunn unghane. Han är inte så där superintresserad av mat, äter helst på kvällar och nätter och lite i taget. Jag har testat...
Svar
14
· Visningar
1 279
Senast: confetti
·
G
Hundhälsa Kycklingkött, nöt och fläskkött, korn, majs, animaliskt och vegetabiliskt fett, vetegroddar, linfrömjöl, betfiber, äggpulver, blodmjöl...
2
Svar
36
· Visningar
2 914
Senast: Rose
·
Hundhälsa Nu har jag köpt grejer så att Uno får färskmat istället. På djuraffären hade de produkter från Rigtighundemad *Länk raderad av...
Svar
11
· Visningar
1 354
Senast: BeastieBabe
·
Hundhälsa Titt som tätt dyker det ju faktiskt upp ett par nya foder som verkar rätt intressanta. Har sett att några här ger Acana, vad gillar...
Svar
6
· Visningar
1 445
Senast: Zoya
·
Hundhälsa Finns det någon som haft en hund med hd och sen blivit hd-fri? Fick ni reda på vad det berodde på att första röntgen visade med hd...
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: Fiffi1
·
U
Hd
Hundhälsa Om det står HD u vad menas med det? Graderingen är väll till E?
Svar
16
· Visningar
1 437
Senast: Gurkans
·
Hundhälsa Min lilla kille har äntligen börjat äta! :bump: Idag äter han RC Mini Adult tillsammans med en skvätt laxolja (det är oljan som gör att...
Svar
10
· Visningar
992
Senast: aneeette
·
F
Hundhälsa Hur reagerar era hanhundar när det är tikar som löper i området? Min 6 månaders valp har betett sig lite märkligt de senaste dagarna...
Svar
5
· Visningar
1 403
Senast: Camilla82
·
Hundhälsa Har ju en allergisk hund både foder + kvalster. Har kommit fram att jag testar viltkött det har hon aldrig ätit. Nötkött klarar hon...
2
Svar
36
· Visningar
3 883
Senast: Apollo
·
A
Hundhälsa Vovven klämde ur sig detta på morgonpromenaden idag: http://Buke.bilddagboken.se/p/show.html?id=406279364&directlink=1 Eftersom...
2
Svar
24
· Visningar
15 376
E
Hundhälsa Jag undrar vad ED 3 betyder,kan någon förklara så man förstår vad det innebär/betyder? :) Information om SKKs ED-registrering • SKK...
Svar
13
· Visningar
3 623
Senast: Fiffi1
·
Hundhälsa Jag har lite funderingar som jag hoppas att det finns någon som har erfarenhet av korsbandsskador på hund som kan svara på. Igår kom...
Svar
3
· Visningar
2 138
Senast: Miao
·
Hundhälsa Brutus fyller nio i december. Och jag funderar lite över honom. Han har lugn! Inte när det händer något som lek med andra hundar...
Svar
6
· Visningar
1 154
Hundhälsa När man pratar om hästar finns det ju relativt enkla riktlinjer för hur hästens hull är (känna revbenen men inte se dem). Finns det...
Svar
13
· Visningar
1 631
Senast: superstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp