Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Hundhälsa Har letat överallt om allergi info om färskfoder till hund, jag vet att jag har sett det någonstans men nu kan jag inte hitta det. Nu...
Svar
9
· Visningar
5 940
Senast: Bebben
·
Hundhälsa I väntan på tid hos veterinären tänkte jag åter ta Buke till hjälp för att fundera på vad som felas. Det började med att vår hanhund...
Svar
10
· Visningar
1 196
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Min hund äter Bravo burgare men pga av vad han kräver i mängd och vad min frys har plats med vill jag dryga ut med lite torrfoder som då...
Svar
12
· Visningar
1 499
Senast: Apollo
·
Hundhälsa Någon som vet vad dessa prover kostar att ta på ett ungefär? Har mina funderingar på om båda hundarna kan ev ha det.:crazy: Någon sa...
Svar
11
· Visningar
4 258
Senast: traz
·
S
Hundhälsa Jag har hört att man kan få böter om man har hunden lös i bilen under färd, någon som vet om det stämmer? Jag tycker det verkar som...
Svar
4
· Visningar
3 002
Senast: Calazirya
·
Hundhälsa Hittade denna länken och blev inte alls glad av vad jag fick läsa. Så nu innebär det då att snart kommer vi få ännu mer problem med de...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 750
Senast: Turbo^^Nelly
·
Hundhälsa Min hund (7 årig schäfertik) har sedan ett år tillbaka blivit väldigt loj och jag började misstänka att hon hade ont när hon inte längre...
Svar
4
· Visningar
935
Senast: Is
·
Hundhälsa Upptäckte förra veckan att min hund fått utslag på hakan. Och nu har de gått sönder och blöder. Jag har ingen möjlighet att visa...
Svar
6
· Visningar
3 277
Senast: MaRomer
·
T
Hundhälsa Idag när jag hämtade hunden (en chihuahua) från hundvakten skrek han när jag lyfte upp honom. Samma har han fortsatt med hela kvällen...
Svar
10
· Visningar
14 775
Senast: Tofslan
·
Hundhälsa Vi tog hand om en omplaceringshund i tisdags. Border Collie hane 4 år. Han har redan flyttat in och kommer bra överens med resten av...
Svar
18
· Visningar
1 679
Senast: Swat
·
B
Hundhälsa Vi har en Dvärgpinscher på 14 mån. Vi har inte haft honom så länge och har haft en del problem med ätandet (tack för råd och tips) men...
Svar
5
· Visningar
5 164
Senast: B_Queeb
·
Hundhälsa Min hund haltar inte eller ömmar men upptäckte idag i samband med tassrakning att ena stora trampdynan har en ytlig spricka. Jag har...
Svar
6
· Visningar
2 436
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Tycker mig ha hört att man kan vaccinera mot kvalsterallergi. Stämmer det och i såfall hur går det till. Gör man det med alla sorters...
Svar
18
· Visningar
8 696
Senast: Apollo
·
Hundhälsa Min tik har fått en liten, ca 3 mm i diameter, skada på den stora trampdynan på en framtass.Helt ytligt, bara den yttersta, tjocka...
Svar
5
· Visningar
1 184
Senast: ponny
·
A
Hundhälsa Jag tror jag har skrivit om detta innan, men nu har det hänt en hel del saker så det är inte direkt samma grej. Iaf, vi ska flytta...
Svar
16
· Visningar
1 664
Senast: Ciindy
·
Hundhälsa Jag har ingen erfarenhet av att utnyttja försäkringar så jag har inte speciellt stor koll :angel: Sigge är försäkrad med veterinärvård...
Svar
16
· Visningar
1 560
Senast: hopp_o_galopp
·
Hundhälsa vet inte riktigt vart ja ska börja men får försöka så gott det går. Köpte min hund för lite mer än ett år sedan. han var då runt 9...
Svar
4
· Visningar
1 253
Hundhälsa Våran lilla vovve på 9 månader har problem att bajsa. Började i lördags han bajsade löst sen sprang han och hukade sej som det...
Svar
4
· Visningar
2 972
Senast: Kicki_83
·
Hundhälsa Min 6 månaders valp har nu i snart en vecka varit lös i magen. Det började efter att min sambo hade gett honom lite falukorv som blivit...
Svar
7
· Visningar
2 009
Senast: Ireland
·
Hundhälsa För några veckor sedan tyckte jag han såg lite "slapp" ut i bakkärran under en promenad. Skakade av mig tanken och fortsatte. Sedan har...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 147
Senast: Basilika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp