Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vad finns det för hund-smask i köttdisken egentligen att samla på sig? Och vad är ett totalt olämpligt att ge sin hund i köttväg...
2
Svar
21
· Visningar
2 426
Senast: isse
·
Hundhälsa Ja, vad har ni i första hjälpen lådan? Behöver lite bra tips på salvor och bandage mm. Undrar också om någon vet om det finns någon...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: liljekonvall
·
A
Hundhälsa Är det kommunen eller länstyrelsen jag vänder mig till om någon vanvårdar hund? En väns granne har en tik som fått valpar. Valparna är...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: Phoca
·
Hundhälsa efter hemskt mycket velande hit och dit (framförallt för att uppfödaren inte ville att jag skulle kastrera) så fick vi iaf det gjort...
Svar
11
· Visningar
1 361
Hundhälsa Korkad fråga kanske men man skulle inte kunna fixa någon typ av byxa att ha över såret så man slipper ha tratt på hunden på natten...
2
Svar
20
· Visningar
14 782
Senast: MissFideli
·
M
Hundhälsa Tycker att det är intressant att så många tycks tycka att man är en dålig hundägare bara för att man inte försäkrar sin hund (mina ÄR...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 221
Senast: Calazirya
·
Hundhälsa I dagsläget är det inte aktuellt att min Ådi ska vara ensam hemma mer än max 4 timmar i sträck, men jag funderar lite inför framtiden...
Svar
11
· Visningar
2 139
Senast: Mli
·
L
Hundhälsa Jag önskar någon kunde hjälpa mig? Jag undrar hur man gör för att få information om sin hund på rasdata ( både SKK o cavalierdata)...
Svar
14
· Visningar
2 329
Senast: Berin
·
Hundhälsa Det var hundra år sedan jag var inne på buke känns det som, hehe. Jag och min mamma har en 3 årig rottweilertik. Jag har börjat ha...
Svar
7
· Visningar
1 739
Senast: et_flickan
·
Ï
Hundhälsa Igår började Nike plötsligt kissa jättemycket. på min kissade hon 7 gånger. hon gnällde och ville gå ut hela tiden och varje gång...
Svar
11
· Visningar
1 032
Senast: Generalen
·
Hundhälsa Förekommer det i Sverige? Hur får hundarna det i så fall? Har nu under sommaren tittat på animal canal varje kväll och följt...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min kastrerade tik på ca 6-7år har börjat kissa väldigt mycket den senaste tiden, hon dricker även en hel del.. Trodde först det var...
Svar
6
· Visningar
4 522
Senast: bengeten
·
S
Hundhälsa vad anser ni att man gör med en aggresiv hund som försöker ha ihjäl en annan hund? min lilla hund stog på sin hustomt igår, min...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
15 418
Senast: DanTheMan
·
Hundhälsa Är det någon här som ger det till sin hund och i så fall varför och har ni sett någon förändring hos din hund. Jag ger det till min...
Svar
4
· Visningar
1 176
Senast: martha
·
Hundhälsa Kastrera, sterilisera, ni fattar. Går i tankar om att göra det på min dam, framförallt för att slippa löp etc då vi tävlar mycket och...
2
Svar
20
· Visningar
3 594
Senast: Haukur
·
Hundhälsa Mitt monster har precis satt i sig en halv paket kakao, vad tror ni, behöver jag koppla in vet.? Var nere och manglade lite lakan...
2 3
Svar
50
· Visningar
13 837
Senast: Philosophia
·
S
Hundhälsa Jag vet inte vad jag ska göra... min tik är 13 mån gammal å tycker det är helt ok att göra sina behov inne. Hon säger aldrig till när...
2
Svar
25
· Visningar
2 779
Senast: Tambourine
·
T
Hundhälsa Min lilla chihuahuapojke blev biten av säkert tre pissmyror ute nyss. Han har blivit det förut och det gör så ont för honom. Nu är...
Svar
4
· Visningar
8 459
Senast: moontje
·
Hundhälsa Håller på och klurar ut hur jag bäst ska fodra min snart 2-åriga kille som alltid har varit väldigt dålig på att äta, är en väldigt...
Svar
18
· Visningar
3 214
Senast: lieverd
·
G
Hundhälsa Arwen förbryllar mig lite. Imorse ville hon inte äta, hon skulle prompt ut och väl ute satt hon säkert och krystade i fem minuter. Det...
Svar
6
· Visningar
1 119
Senast: Generalen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp