Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund äter periodvis Rimadyl mot sin artros. Tyvärr får hon något höga levervärden när hon står på Rimadyl och äter därför Hills l/d...
Svar
6
· Visningar
8 551
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Argh, privatiseringen av apoteken gör att man inte kan se pris i fass.vet längre =/ Någon som vet vad advocate.vet för mkt stora hundar...
Svar
14
· Visningar
4 566
Senast: Alexandra_W
·
H
Hundhälsa En löpande tik o en kastrerad hanhund hade lite skoj igår o de lyckades (fastna) i varandra.. Han kastrerades innan december 2008...
Svar
6
· Visningar
4 249
Senast: TinyWiny
·
G
Hundhälsa Jag vet att det var ett par stycken med erfarenhet av diskbråck i min förra tråd, så jag gör en till om just diskbråck för att se om...
Svar
13
· Visningar
1 271
Senast: Meibla
·
Hundhälsa Har en whippethane på 3 år. Vi börjar misstänka att han är allergisk mot någonting under sommarperioden, förslagsvis pollen. Kan hundar...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: Långnos
·
Hundhälsa Ja som texten säger min hund har blivit beroende av PADDOR :o Är det farligt å hur gör jag för att få henne till att sluta slicka å...
Svar
7
· Visningar
1 014
Senast: Blandrastik
·
V
Hundhälsa När det är varmt :( Jag tycker det är skönt men hunden tycker det är pest och pina. Det går verkligen inte att göra någonting nu förutom...
Svar
13
· Visningar
894
Senast: Vaccan
·
Hundhälsa Tydligen en spanskimporterad gatuhund som fört in smittan! http://netdyredoktor.dk/sw62600.asp Så se till att era hundar är...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: Bebben
·
T
Hundhälsa Hur är era hundars aptit nu i värmen? Min hund äter sin frukost bra (får burkmat) men är inte särskild intresserad av middagen...
Svar
15
· Visningar
2 958
Senast: Tofslan
·
G
Hundhälsa Jag står och kliar mig lite i huvudet här åt våran gammelhund. Eller gammal och gammal, han är 8 år. Ras shih-tzu. Sen ett par dagar...
2
Svar
30
· Visningar
2 246
Senast: Generalen
·
Hundhälsa Hej bukare. Jag heter Maggan, och jag själv har inga bekymmer utan det är min matte. Jag har nog väärldens sämsta matte, för ungefär 6...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 043
Senast: fred
·
Hundhälsa Har en schäfer hane på nu 2 år, och han går bara ner i vikt nu. Han får foder med HÖG energihalt, dessutom högre fodergiva än angivet på...
Svar
14
· Visningar
1 493
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Funderar på att byta försäkringsbolag till vovven. Hon är försäkrad i Folksam nu, men jag funderar på att byta till If, för jag gillar...
Svar
11
· Visningar
3 597
Senast: Gumman
·
Hundhälsa Min gammeltik har börjat kaskadkräkas. Hon kan komma gående helt lungt och helt plötsligt utan en massa hulkande innan så kräks hon upp...
Svar
16
· Visningar
2 839
Senast: Mysaan
·
Hundhälsa Igårkväll märkte jag att Piraya haltade rätt så kraftigt. Klämde och kände och hon reagerade inte alls. Hittade sen en rätt så djup...
Svar
3
· Visningar
1 583
Senast: Aliide
·
Hundhälsa Är hundvakt åt en 4 månaders valp och nu har hon blivit dålig. Mina föräldrar som äger hunden är i NY på bröllop och går inte att få tag...
Svar
14
· Visningar
3 551
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Nu har äntligen sommarvärmen kommit till oss uppe i norr men det innebär problem för min fyrfota vän. Han klarar verkligen inte av...
Svar
11
· Visningar
2 993
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Min 4 mån valp började nu bete sig skumt. Vi tog en sovmorgon han och jag, eftersom det har varit mycket kalas mm hela helgen och han...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Ireland
·
Hundhälsa Hur gör ni med era hundar när dom badar. Om dom får vatten i öronen. Jag är lite orolig för min lilla ramlade i från båten o fick...
Svar
6
· Visningar
3 334
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Hej! Är på besök hos min pappa och är just nu hundvakt, har upptäckt något som oroar mig lite på hunden. Hon haltar till och från på...
Svar
3
· Visningar
1 118

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp