Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hittade ett djur i vovvens huvud igår, den satt hårt fast, så jag fick segdra upp den med en pincett :crazy: Väldigt hög...
2 3
Svar
43
· Visningar
12 323
Senast: Grana
·
A
Hundhälsa Är det vanligt att hundar har sommarexem, min hund blir jätte biten av knott- och myggen. Sen blir hon alldeles röd (blodröd) runt...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: martha
·
Hundhälsa ...efter foderelimentationen, och vilken reaktion fick ni. I går började jag ge vovvsan lite lite av allt (inte riktigt allt) som hon...
Svar
3
· Visningar
856
Hundhälsa Vårat vanliga foder tog slut för ca 1 vecka sedan och sen dess har hunden ätit matrester. Jag vet inte om jag inbillar mig men det känns...
Svar
19
· Visningar
1 588
Senast: Kamomilla
·
Hundhälsa Märkte för några dagar sen att min nakenhund fått utslag i nedre delen av sin crest. Är det någon här som vet vad det kan vara...
Svar
3
· Visningar
1 304
Senast: dpmatte
·
L
Hundhälsa Hej jag var nyss ute och rastade min 1 år och 2 månader gamla Schäfer tik, när jag gick ut var jag på strålande humör och nu är jag skit...
2
Svar
34
· Visningar
2 860
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa Vet en hane som var dubbelkönad och undrar nu om det är ärftligt???
Svar
3
· Visningar
2 023
Senast: Gnist
·
H
Hundhälsa Då det verkar skilja enormt mycket mellan olika veterinärer vad saker kostar skulle det vara kul vad ni betalar för tex vaccinering...
Svar
7
· Visningar
5 630
Senast: Vaccan
·
Hundhälsa Vår nya hund måste vi nog byta foder på. Han äter nu 2 koppar av RC Medium Junior men bajsar jättemycket 3 ggr om dagen och det är...
Svar
4
· Visningar
1 015
Senast: vallhund
·
M
Hundhälsa Vår hund har inte velat äta sen igår. Har 39,2 i temp. Räknas det som feber eller kan det bara vara lite förhöjd temp för att hon har...
Svar
5
· Visningar
12 313
Senast: marie ireholt
·
Hundhälsa För min gammeltik (9 år) som ligger på djursjukhus och ska opereras för pyo vilken sekund som helst. Hon var lite låg igår kväll men...
2
Svar
20
· Visningar
1 739
Senast: Bebben
·
A
Hundhälsa Jag har en Rottweiler tik på 12 månader. Nyligen så har hon vart skendräktig extremt med. Och så har hon börjat äta mindrre. Blivit mer...
Svar
4
· Visningar
4 079
Senast: Amelia__
·
Hundhälsa jag har en finnstövartik på 11 månader som har börjat fälla väldigt mycket. det räcker att man drar handen över ryggen så får man hela...
Svar
4
· Visningar
2 702
Senast: Galathea
·
Hundhälsa Jag har haft min hund i tre veckor nu. Det är en stor hund på 9 månader. När vi fick hem honom var han väldigt lös i magen (inte riktigt...
Svar
3
· Visningar
1 552
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Några av er har säkert läst min tidigare tråd: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=980857 Har ju som sagt haft kontakt med...
Svar
7
· Visningar
1 078
Senast: FrontLine_
·
Hundhälsa Upptäckte nu ikväll ett underligt sår på min hunds mage. Bild: Inte särskilt djupt men ser irriterad ut (dock inte...
Svar
5
· Visningar
5 526
Senast: Nelly_Muffin
·
Hundhälsa Behöver er hjälp. Har en 14 veckors valp som älskar att gnaga på ben, han gnager och gnager och gnager...tycker det är rätt bra att han...
Svar
1
· Visningar
828
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Vissa påstår att hundar kan klia av för mycket protein, dvs får hunden onödigt mycket protein kan den få klåda av det. Inte fel protein...
Svar
12
· Visningar
6 428
S
Hundhälsa Jag satt och tittade på något amerikanskt hundprogram för några dagar sedan. Då vissade man hundar som blivit misskötta men sedan fått...
Svar
14
· Visningar
4 268
Senast: Tahari
·
Hundhälsa Kort resume: Viktor började när han var ca 8 månader att dricka som en kamel och kissa sjöar. Urinen kraftigt utspädd, kunde ske...
Svar
14
· Visningar
4 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp