Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Hundhälsa Jag skrev en del trådar om min hund Zacha tidigare då den första veterinären inte alls verkade veta vad som felade min hund. Diagnos...
2
Svar
28
· Visningar
13 687
Senast: Bebben
·
T
Hundhälsa Min schäfer blir lös i magen av Pedigree- i övrigt är han jättefin på det fodret. Har testat RCs Schäferfoder, som han gillade skarpt...
Svar
12
· Visningar
1 096
Senast: tuzz
·
Hundhälsa Var med våran 1,5åriga chihuahua vid veternären i lör då han hostat hela natten! Han "trodde" det var en akut infektion i halsen & skrev...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: hundar
·
Hundhälsa Korta versionen: Viktor började klia i mitten på mars. Provade då byta foder på eget bevåg sas. Inom en vecka kliade han betydligt...
2
Svar
36
· Visningar
2 240
Hundhälsa Ja nu är det så att min ung hund har fått en inflammerad slemsäck i fram knäet. Och har ni haft det på eran hund nån gång? hur länge...
Svar
2
· Visningar
3 458
Hundhälsa Jag söker en maskin att fila klorna med, finns det? Jag provade med min egen manikyr grej men trissan slets ju ut av bara några...
Svar
17
· Visningar
1 692
E
Hundhälsa Ni med labrador retriever där ute kommer ni ihåg ca när eran tik började löpa vilken ålder(månad)? Har en tik på 6mån i juni och har en...
Svar
5
· Visningar
12 658
Senast: erika nilsson
·
S
Hundhälsa Jag står nu i det där valet som vi alla hundägare måste gå igenom förr eller senare.. Min hund är nu nyss fyllda 11 år (Amstaff/pitbull...
2
Svar
20
· Visningar
3 411
Senast: Diplomaten
·
S
Hundhälsa Kastrerade min lille tjej igår och nu är det ju tratt som gäller. Men hon gillar den verkligen inte, detär inte svårt att få på den utan...
2
Svar
22
· Visningar
5 383
Hundhälsa min hund har länge länge droppat lite sekret från snoppen, som jag tycker de flesta hanhundar gör så de är inget jag tänkt på. så en...
Svar
4
· Visningar
8 717
S
Hundhälsa min lilla DvärgPinscher har haft diarré till å från i flera veckor nu... precis nu innan jag skriver detta har hon "bajsat" pölar av...
Svar
14
· Visningar
2 919
Senast: Soffipropp
·
Hundhälsa För exakt en vecka sedan akut opererades mammas tik för livmoderinflamation. Hon är en ganska exakt 8 månader gammal jack russel...
Svar
5
· Visningar
956
Senast: grusholmen
·
Ï
Hundhälsa Min lilla Nike har varit lite lös i magen till och från i några dagar. Det började i fredags kväll, i lördags och söndag förmiddag var...
Svar
6
· Visningar
1 407
Senast: movi
·
S
Hundhälsa Någon som brukar åka båt med sina hundar? med/utan flytväst?? Vad för typ av flytväst har ni och var har ni köpt den? Testade ni på...
2
Svar
23
· Visningar
4 695
Senast: åke
·
E
Hundhälsa Min Labrador retriever tik på 5mån blev halt i måndags då hon ramla ner från sängen och skrek till, efter de blev hon halt på vänstra...
2
Svar
27
· Visningar
5 088
Senast: erika nilsson
·
S
Hundhälsa sitter o tittar på min kära gamla riesenhane... Han är 12 år o har alltid varit mer än pigg, snarare smått galen! tills för drygt ett år...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: skrocken
·
S
Hundhälsa Fem i morse blev jag väckt av att hunden hade ett EP anfall, ögonen for hon tjöt och jag trodde att hennes sista stund var kommen. Vi...
Svar
13
· Visningar
7 871
Senast: astronaut
·
Hundhälsa När har era tikar löpt första gången? Har de ändrat sig i sitt beteende? Dvs blivit lugnare, lr tvärtom, efter första löpet. Min...
Svar
9
· Visningar
6 389
Senast: Jullis
·
Hundhälsa Börjar med att spy av mig lite av nattens händelse så är du bara intresserad av min teori så gå till stycket längst ner! Väcktes av...
Svar
10
· Visningar
1 469
Senast: Helena_K
·
Hundhälsa Arbetar när veterinären har telefontid så kanske kan jag smidigt få svar här istället! Tid är bokad sen länge - men har inte...
Svar
5
· Visningar
4 903
Senast: monki65
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp