Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vad skall man säga om detta? http://www.expressen.se/1.1454997. PL
Svar
16
· Visningar
1 413
Senast: Milosari
·
F
Hundhälsa En kastrerad han hund, blir den segare? Jag är en tävlings och tränings människa... Och vill inte ha en seg hund...
Svar
10
· Visningar
1 240
N
Hundhälsa Min tik har fått en juvertumör vid ena spenen. Hon är 9 år och äter rimadyl då hon har artros i både v. armbåge och h höft. Hon klarar...
Svar
9
· Visningar
1 384
Senast: Nikki
·
Hundhälsa Har ni läst på baksidan av brukshunden? Förra året vill jag minnas att Fixodida lanserades som fästingmedel, men något verkar ha...
Svar
18
· Visningar
8 423
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa hejsan! igår kom vi hem från blå stjärnan efter att Wilda blev inlagd på lördagen.. hennes ambågsled var ur led:( så nu sitter jag här...
Svar
1
· Visningar
593
Senast: Rotterö
·
N
Hundhälsa Jag har en tik som är 10 år, hon har haft en cysta vid ena spenen som har varit lite större men vi har i samråd med vet låtit henne ha...
Svar
2
· Visningar
2 596
Senast: Miss Sixty
·
M
Hundhälsa Vet snart varken ut eller in. Har en 3-årig blandrastik som vi haft drygt ett år, i höstas, när hon löpte blev hon värsta bitchen, tålde...
2
Svar
26
· Visningar
3 009
Senast: monki65
·
Hundhälsa Har en 14 månaders dvärghane som idag på en utställning sprutade ner sig själv när det gick förbi en liten tik. Alltså det kom säd och...
Svar
3
· Visningar
1 394
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Ungefär hur mycket brukar det kosta att vaccinera en 12- veckorsvalp?
Svar
14
· Visningar
1 169
Senast: cämela
·
Hundhälsa Har en 8månaders shih tzu, Douglas. Förra söndagen var vi på hans första utställning i skövde. Då sa domaren först att han bara har en...
2
Svar
22
· Visningar
7 952
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hur gör ni med noskvalster? Reflekterar ni ens över det? Har skaffat ny pojkvän som har jakthundar och nu verkar hela gänget ha...
2
Svar
24
· Visningar
2 984
Senast: Jadzia
·
B
Hundhälsa Som rubriken lyder så undrar jag om någon vet var man kan köpa Carrier hundfoder i Gävletrakten? Har inte hittat det på ngn djuraffär...
Svar
3
· Visningar
1 476
Senast: BobJordgubb
·
Hundhälsa Ceasar är dryga 1½ år men han har efter kasteringen lagt på sig lite. Han äter olivers lamb men han får ju knappt något att äta på...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: Kilauea
·
U
Hundhälsa Alla dessa hundägare (och ägare till andra djur med för den delen) som inte kan vara så pass objektiva att de ser när det är dags att...
2
Svar
26
· Visningar
2 674
Senast: astronaut
·
Hundhälsa Jag blir bara mer och mer skrämd för varje dag som går. Det känns som om man hela tiden hör om hundar som fått livmoderinflammation och...
Svar
6
· Visningar
5 148
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Jag har ett minne av att jag för några år sen fick lära mig att om en hund ätit choklad, så ska man ge den senap. Senapen får nämligen...
Svar
6
· Visningar
9 151
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Har ju en hund som är under utredning för vilken typ av allergi hon kan tänkas ha. Är just nu inne i 8-veckorsperioden med att äta...
Svar
6
· Visningar
2 353
Senast: Apollo
·
S
Hundhälsa Jag har ju min första tik, som nyss löpt för andra gången. Nu ser jag att hon har lite gulvita flytningar. är det normalt eller nåt som...
Svar
1
· Visningar
3 002
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Ja.. alltså... är ägglikör farligt för hundar? Min far hade ställt ifrån sig ett glas som det tydligen var lite ägglikör kvar i. Detta...
Svar
11
· Visningar
1 335
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa får hem min valp om en vecka och vi har två hundar hemma som blev vaccinerade för 3 år sen.. min mamma VÄGRAR vaccinera dom för hon...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 038
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp