Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur gör ni på lediga dagar/sovmornar? Sätter ni klockan och släpar ut vovven så det inte går för många timmar mellan rastningarna (det...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 385
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Efter en del diskussioner här så inser jag hur stort spann det finns när vi alla preciserar vad vi anser är en bra hund eller en "skräp...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 648
Senast: Aliide
·
B
Övr. Hund Hej alla. Nu har jag ett stort problem som jag verkligen skulle behöva Er hjälp med. För tre dagar sedan hämtades en ny hund hem...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 308
Senast: Acses
·
H
Övr. Hund Igår var det dax för Bella o hon gjorde det. Höll ihop i fixa ett tredje 1a pris i elit lydnaden. Så nu är hon SVENSK LYDNADS CHAMPION...
2
Svar
24
· Visningar
1 957
Senast: aiquen
·
T
Övr. Hund Herre skapare och lite till!! Sitter här med en schäfer på 1,5 år som är inne i en period av TOTAL omöjlighet. Mitt liv består nu av...
Svar
6
· Visningar
1 230
Senast: Fiffi1
·
C
Övr. Hund Jag tänker försöka igen. Som den berömda gummibollen så kommer jag tillbaka.:banana:Tänker inte berätta att jag har en CC-tik som INTE...
2
Svar
20
· Visningar
2 150
Senast: Catania
·
Övr. Hund Åldern börjar ta ut sin rätt och det är bara för mig att inse: Sam orkar och vill inte träna och arbeta längre. Han är nöjd med att leka...
Svar
3
· Visningar
1 027
Senast: Migo
·
Övr. Hund När får hunden bära tjänstetäcke? Får vilken hund som helst göra det eller måste det vara en tjänstehund??
2
Svar
27
· Visningar
5 724
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Vidrigt är vad det är, rent ut sagt..
2 3
Svar
53
· Visningar
4 327
Senast: Heulwen
·
Övr. Hund Idag kl 13.45 somnade Quando in i mitt knä för evig vila. "Sail on silverboy, Sail on by. Your time has come to shine. All your...
Svar
9
· Visningar
1 256
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Mina andra familjemedlemmar fick också bli lite fotograferade idag, efter att valparna haft sin tur med kameran. Monster börjar växa på...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: _Viva_
·
K
Övr. Hund Såg ingen tråd för oss med Tollare så här är en! Själv har jag en Tollar tik på 6 år som heter Diesel. Här kommer lite vinterbildbomb...
Svar
11
· Visningar
1 925
Senast: Klariiisss
·
Övr. Hund Fler än jag som brukar leka med bilder i olika redigeringsprogram? Tänkte vi kunde ha en sådan tråd också här inne och jag börjar med...
Svar
16
· Visningar
1 815
Senast: confetti
·
Övr. Hund Japp, nu ska ni få se vad vi kan. Haha, den här filmen är så skön. Varken Nikita eller jag har direkt tränat på lydnad på väääldigt...
2
Svar
23
· Visningar
2 545
Senast: Novelette
·
C
  • Låst
Övr. Hund Jag är helt ny här så jag känner mig lite vilsen!!Bor i Skåne och har en Cane Corso-tik som fick valpar för 14 dagar sen.Det är hennes...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
16 081
Senast: lillebill
·
G
Övr. Hund The Gang! Vad har ni alla pysslat med idag?
Svar
5
· Visningar
859
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Nu är det snart kalla och bedrövliga tider :eek: Är det någon som kan tänkas dela med sig av mönster och idéer till att sy/sticka...
Svar
7
· Visningar
5 729
Senast: EmmaTruelove
·
Övr. Hund Sitter och går igenom lite filmer, tagna lite då och då med mina hundar. Härliga personligheter som inte direkt är vad rasen ska vara;)...
Svar
3
· Visningar
634
Övr. Hund Jack Russell kan de oxå :p Hahaha Ser så kul ut i början, öppnar bildörren och ut far en liten russell. Hahaha kanske inte det man...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Jag har en öppnad "tub" med Diarsanyl i kylskåpet. Det står att bästföredatum är november 2008. Gäller det bara oöppnad förpackning...
Svar
9
· Visningar
2 621

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp