Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag var ute och promenerade i ett villaområde häromdagen, och när jag kommer förbi ett hus kommer det en stor riesenschnauzer utfarande...
Svar
11
· Visningar
1 395
Senast: sssssssara
·
Övr. Hund Jag och rutan går verkligen inte ihop :S Det här är vad vi åstadkommit hittills. Har tagit bort stoppkommandot och låter honom sköta...
Svar
8
· Visningar
1 054
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Sirius och hans polare talar ut om sin manliga sårbarhet ...
Svar
3
· Visningar
924
Övr. Hund Vi har blivit erbjudna att köpa tiken vi har på foder. Det är en golden retriver, född 07. A&B på höfter, armbågar ua. Ögonlyst ua...
2
Svar
29
· Visningar
3 919
Senast: hundar
·
Övr. Hund På med vinterdäcken! Väderleken har lovat halka och det är blixthalka på sina ställen. Lycka till med era hundar på utställningen!
Svar
1
· Visningar
562
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Flyttade utomlands for nagra manader sedan o beslutade redan innan flytten att lata min hund stanna i Sverige av flera anledningar.. o...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Jag la in en kommentar på hästhanteringsforumet på tråden om TAP. Jag skrev; Några svarade då att det inte går att jämföra...
Svar
17
· Visningar
1 432
Senast: Raven_
·
Övr. Hund Om allt går som det ska kan det vara så att det flyttar in en liten valp här om två månader. Jag har haft valp hemma innan, men var...
Svar
2
· Visningar
747
Övr. Hund Vi har en cockerpoo-valp :p på 14 veckor. Han har hela tiden varit väldigt oral, både att han vill "hålla" i en med tänderna, men även...
Svar
3
· Visningar
1 555
Senast: skuggi
·
A
Övr. Hund Får man lov att delta på en mentalbeskrivning med en oreggad hund?
Svar
7
· Visningar
1 358
Senast: Athina
·
Övr. Hund Ni kanske minns att jag i våras presenterade en ny hund, en liten (nåja) puppis importerad från Sydafrika :) Vissa av er kanske även...
Svar
11
· Visningar
1 382
Senast: Gurkans
·
Övr. Hund Efter mycket funderande så har vi äntligen blivit med valp igen! :love: Han är 16 veckor nu och jag tror att han kommer att bli en...
Svar
9
· Visningar
994
Övr. Hund Jag känner mej väldigt vilsen i den "nya" korningens poäng-skala... Vad räknas idag som en riktigt bra korning - poängmässigt? (Jodå...
Svar
19
· Visningar
4 975
Senast: Swat
·
Övr. Hund Funderar på att lära min hund nånting av det när vi kommer igång med Söket ordentligt. Har kört bara kört 3-4 sök hittills, så vi är...
Svar
17
· Visningar
2 466
Senast: aneeette
·
R
Övr. Hund Hur ska jag ta mig ur detta? Min 2,5 åriga borderterrier är en riktig pipmaskin på träning (lydnad). Hon älskar att träna och piper...
Svar
4
· Visningar
1 210
Senast: Aliide
·
M
Övr. Hund Jag har nu anmält mej och hunden för ett mh test och jag är så nervös, vet inte riktigt varför men antagligen för att det ska bli fel på...
Svar
1
· Visningar
826
Övr. Hund Är det någon fler än jag som är lycklig ägare till en sådan? Våran Impa är snart 7 månader, och ett litet charmtroll. Jag skulle gärna...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: kamomillo
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag skulle sätta för rubrik... Jag drömmer ju om att skaffa en till hund! En engelsk springer spaniel för jakt och...
Svar
4
· Visningar
1 672
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Vi tog oss en 3-timmarstur på Sörmlandsleden,vi har en underbar sträcka ca 5km hemifrån,vi brukar gå den ganska ofta,och tar ca 3 timmar...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: movi
·
B
Övr. Hund Jag är så glad idag att jag måste få skrika högt från hustaken!! Var i Finland igår, och min fantastiska hund tog hem Cert och Cacib...
Svar
6
· Visningar
796
Senast: Gesska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp