Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund Jag har just köpt en liten valp (8 veckor). Han kom hem till mig i fredags och samma kväll satte jag halsband på honom. Det kliade...
Svar
8
· Visningar
4 516
Senast: ny valp
·
T
Övr. Hund Jag skulle vilja höra lite från er med Cavalierer. Hur är dessa hundar? Vad jag har läst mig till är de snälla och milda generellt sett...
Svar
11
· Visningar
3 930
Senast: lilltigern
·
Övr. Hund Klickerträning är ju hur kul som helst! Har precis börjat träna med min 6 månaders valp och det går mycket bättre att träna med klicker...
Svar
3
· Visningar
713
Övr. Hund Pudelklubben som anordnar på Mariestads BK. Inoff alltså. Jag ska dit med Nova. Hade tänkt ställa Lyra men hon började tappa päls. Nu...
Svar
11
· Visningar
981
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Har en kelpie valp på 5 månader. När hon va runt 3½-4 månader upptäckte hon att man ju kunde jag svansen (som alla andra...
Svar
12
· Visningar
1 901
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Det här med att cykla med hunden, jag är jätterädd att överanstränga den lille vovven så jag vågar knappt cykla. Hur vet man vad dom...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Brightstorms
·
Övr. Hund Vill gärna höra hur mycket ni har era hundar lösa?? Själv släppte jag Tilda lös första dagen som hon flyttade in hos mig, hon var då...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 533
Senast: MaRomer
·
Övr. Hund Jag måste bara få berätta om vårat lilla framsteg. Enda sedan vi skaffade Kid så har han fått följa med mig till stallet, i hopp om att...
Svar
6
· Visningar
889
Senast: aneeette
·
Övr. Hund Vad har ni för tips och erfarenheter kring att få hunden att sluta skälla? Jag köpte min jack russel som 1åring och han kunde redan då...
Svar
2
· Visningar
914
Övr. Hund Hej! Har en undran vad som är fördel/nackdel med att anmäla sin hund i vilken klass. Alltså låt oss säga att min landseer -Stor tung...
Svar
4
· Visningar
990
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Min lilla håller på att skita på sig varje gång det är tips från coachen på Parlamentet :crazy:
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 440
O
Övr. Hund Min bästa vän är utan tvekan min hund. Denna lilla tjej kan lysa upp hela livet på några sekunder. Som vissa här vet har jag det...
Svar
12
· Visningar
2 265
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Jag ska snart börja plugga i en ny stad och har bestämt mig för att försöka hitta en lämplig dagmatte-/husse så inte vovven behöver...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: superstar
·
L
Övr. Hund Hej! Jag kommer till hösten antagligen börja tävla lite smått i rallylydnad med min vovve. Min fråga är nu hur det ligger till med...
Svar
3
· Visningar
756
Övr. Hund ...jagar våra katter ...skiter i trädgården ...springer nere i källaren ...äter våra sopor Vad ska vi göra? Bakgrund: De har inga...
Svar
10
· Visningar
1 372
Övr. Hund Jag sitter här och kikar efter täcken till vintern då unghunden haft sönder det jag hade och jag inte orkar sy egna :angel: Inser att...
Svar
18
· Visningar
2 169
Senast: Afghanerna
·
Övr. Hund Min bil är lastbilsregistrerad, och saknar alltså baksäte, så stort 'bagageutrymme'. Innan maj så åkte Viktor, ensam eller med...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
14 384
Övr. Hund Det är ju så att jag har en tik på snart 3 år. Hon har aldrig varit svår på mat förut. Aldrig varit vare sej glupsk eller svår att få i...
Svar
18
· Visningar
3 269
Senast: Decamber
·
Övr. Hund Har sökt men lyckas inte hitta vad jag söker... Vi står alltså i begrepp att skaffa valp, har erfarenhet av vuxna hundar men inte...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 535
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jahopp, då har man anmält fyra hundar till Sofiero! Någon mer som ska dit? Alla som ska med visas för fösta gången!:D Så jag lär ju...
2
Svar
37
· Visningar
2 331
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp