Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund hej hej min hund är nuförtiden livrädd för gräsklippare.. ska försöka berätta lite kort jo han är en 10 årig finsklapphunds hane...
Svar
5
· Visningar
1 226
Senast: sillys
·
Övr. Hund Är det någon mer än jag och Pippilotta som ska dit ? Hörde att det var riktigt lågt antal anmälda hundar, men vore kul om man såg någon...
Svar
2
· Visningar
597
Senast: KisseNova
·
N
  • Låst
Övr. Hund Har ni några bra förslag till hundföreläsningar är jag jättetacksam om ni ville PM:a mig. Områden som kan vara intressanta är tex...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Jag tror jag vill jobba med hundar. På ett sätt känns det ganska dumt eftersom konkurrensen är ganska hård och man måste ju göra något...
Svar
7
· Visningar
1 604
Senast: Raderad medlem 19815
·
A
Övr. Hund Det känns som att det var förra året jag hämtade den lilla illbattingen:D Jag visste inte riktigt vad jag ville göra med henne &...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Kan valpar få finnar (eller något liknande)? Upptäckte precis på valpis att hon har något som liknar en finne på magen. Känns som om...
Svar
9
· Visningar
14 139
Senast: Jenka
·
I
Övr. Hund Undrar om det finns fler som liksom jag upplever att man ibland blir lite förringad eller ibland tom hånad för att man är ägare till en...
Svar
5
· Visningar
878
R
Övr. Hund Jag hörde igår om en metod att lära in rutan som jag aldrig hört förut, men som verkar väldigt logisk. Det handlar helt enkelt om...
Svar
15
· Visningar
1 331
Senast: skrocken
·
Övr. Hund Jag vill se bilder på era hundgårdar som ni byggt själva! Alltså inte färdigköpta sektioner. Berätta vad det kostade att bygga, hur...
Svar
6
· Visningar
3 707
Övr. Hund Hej! Jag ska tävla agility nästa helg, det blir debut både för mig och hunden. Har lite frågor om regler.. Finns det nåt som liknar TR...
Svar
1
· Visningar
650
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Vår hund blir 6 år nu i höst. Av en mindre sällskapsras. Han har aldrig tyckt det är speciellt roligt att klippa klorna men har liksom...
Svar
13
· Visningar
1 112
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Lilla Kendra är redan 4 månader gammal, och har rusat iväg på höjden till hela 27 cm! Störst i kullen. Det känns som att det var igår...
Svar
9
· Visningar
1 041
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Nu är vi tillbaka från våran fjällvandring. Vi startade i Nikkaluokta och var ute i 5 dagar och mellan 5-8h vandring per dag. Kan...
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: Ainon
·
R
Övr. Hund Pratade med min kompis som har en tik på ett år. Hon hade varit ute med hunden och sen hade en dam med en mindre hund passerat förbi...
Svar
12
· Visningar
1 233
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Mamma och pappa har tagit hem en 9 veckors valp för cirka en vecka sen. Hon är ett monster :devil: som vissa av er vet har jag en...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: yennork
·
K
Övr. Hund Jag och min pojkvän ska picknicka med våra två hundar, då den ena inte går att ha lös (en sju årig hund som vi tagit hant om som blivit...
Svar
9
· Visningar
1 547
Senast: marytwice
·
Övr. Hund Har som många redan vet skaffat mig en helt underbar Welsh springer spaniel. Det är en helt fantastiskt rolig, smart, kelig och...
Svar
15
· Visningar
3 400
Senast: rabalder
·
Övr. Hund Idag fyller min lilla Douglas ett år. Tänk att tiden går så fort, känns som det var igår jag fick hem honom. Så nu är han faktiskt värd...
Svar
12
· Visningar
951
Senast: *tove*
·
C
Övr. Hund Jag har letat och letat och letat... Allt jag hittar är att det finns inhängnade rastplatser för hund lite varstans i Göteborg (även om...
Svar
14
· Visningar
2 455
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Är det någon som provat ett sånt där halsband som pyser citron om hunden kommer nära en viss gräns? Förut fanns ju osynliga elstaket...
Svar
5
· Visningar
1 239
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp