Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Behöver nu lite hjälp av er kunniga. Det är så att jag och min pojkvän hälsade på hans föräldrar för två veckor sedan. Pv gick ut med...
Svar
3
· Visningar
1 091
Senast: Flash5
·
Övr. Hund jag tänkte höra vad ni tycker om dessa oilka halsband 1) enkel läderrem/halsband 2) halvstryp, av läder el nylon 3) helstryp, av...
Svar
7
· Visningar
1 079
Senast: Krax
·
Övr. Hund Häromdagen, när jag var vid en gammal kyrka och skulle turista lite, så såg jag att det sprang omkring en lös hund. Det såg ut som en...
Svar
4
· Visningar
1 062
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund För ca två månader sedan köpte jag en liten blandras och hon har väldigt mycket päls. Jag har funderat på om jag faktiskt ska trimma...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: liljekonvall
·
T
Övr. Hund Har en kinesisk nakenhund som kliar sig så det blöder,någon mer med sånt här problem,är det vanligt för den rasen? Har varit hos...
Svar
8
· Visningar
3 728
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Visst är det lag nu att man måste ha hunden i bur i bilen? Vad är det för storlekar som gäller? Vi har en schäfer, och även om han...
Svar
19
· Visningar
3 584
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Idag vann en god vän till mig en 7,5kg-säck med Doggy Professional Extra. Hon bor dock låångt härifrån och kommer inte kunna ta med sig...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Emmahpemma
·
Övr. Hund I fyllan och villan (typ) :angel: igår så fick jag maken med på att kanske skaffa hund framöver. Jag är lite inne på någon typ av...
Svar
18
· Visningar
2 583
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Idag har jag kommit fram till att Ceasar är ensamhetstränad. Han kan vara ensam med Brutus så länge jag låter dom vara ensamma, upp...
Svar
9
· Visningar
849
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hejhopp! Nu är det dags för min lilla Azlan att ge sig ut i utställningsringen. Jag hade tänkt börja med Norberg i slutet av augusti...
Svar
5
· Visningar
857
Senast: Smillan
·
Övr. Hund Den här veckan har jag finbesök här hemma - och just nu ligger finbesöket så nära mig att jag kan pussa på honom hur mycket jag vill...
Svar
16
· Visningar
1 627
Senast: Hemlighetsmakeri
·
Övr. Hund I söndags var det tid för en av årets största svenska vinthundsutställningar. Ungefär 180 salukis var anmälda och mina damer var två av...
Svar
7
· Visningar
985
M
Övr. Hund Det var med stor sorg i hjärtat vi var tvygna att låta vår underbara dvärgschnauzer tik somna in under operationen då vet hittade cancer...
Svar
12
· Visningar
1 300
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Soleil har nu hunnit bli 8 månader gammal och debuterade på utställning i fredags... Det är inte jag som håller i snöret;)
2
Svar
26
· Visningar
2 129
Senast: Långnos
·
Övr. Hund Tror inte att tråden ligger rätt, men här tror jag det är stört chans att få snabbt svar, så jag provar. Igår kväll när vi var ute och...
2
Svar
21
· Visningar
2 496
Senast: AnnaJL
·
Övr. Hund kräsen hund att äta mat. Jo, man viftar över matskålen och låtsas att man viftar bort flugor som tänker äta maten!;) Vips så far...
Svar
18
· Visningar
1 533
Senast: sussisus
·
Övr. Hund .....är det någon mer än jag som anmält hund dit? Jag skall dit med Telda och det skulle vara kul om någon mer Buke ska dit.
Svar
6
· Visningar
827
Senast: pippilotta
·
H
Övr. Hund Var o parkerade bilen utanför ett stort köpcentrum. Hundarna var med där bak så jag öppnade luckan helt o låste grindarna. Börjar gå mot...
Svar
3
· Visningar
1 533
Senast: Gabbi
·
D
Övr. Hund Ja, precis som rubriken säger, vad kan jag göra för att minimera pinklukten i hundgården? Bajset är inga problem, det tar jag ju upp i...
2
Svar
20
· Visningar
9 364
Senast: vallhund
·
Övr. Hund I söndags fick jag och min dp vår sista pinne i Hopp 2 och blev uppflyttade till klass 3 i hoppklass Lite bilder från hopploppet...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp