Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ... kolla vad som kommer till mig om ett par veckor!
2
Svar
26
· Visningar
2 380
Senast: liten82
·
Övr. Hund Av hundbekantingar har jag stött på: MrsScabtree Liten82 Teah LillJessicah Skogstrollet Gnist Starcastle Escodobe Krasux...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 901
Senast: Generalen
·
T
Övr. Hund Läg in bilder på er me eran/era hundar hon skriv något till bilderna och ni får gärna komentera bilderna som läggs upp men ej något...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 153
Senast: tjej_87a
·
Övr. Hund Efter att ha sett en tävling i rallylydnad för första gången i mitt liv är jag otroligt taggad till denna hundsport. Men största...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Har stått i kö hos Jordbruksverket en stund nu men var tvungen att lägga på då jobbet kallade... Har sökt på deras hemsida efter info...
Svar
8
· Visningar
1 250
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Jag tänkte samla ihop detta lite nu, så här kommer först lite info angående kostand, boende etc. * Boendekostnad/person 10:- för hela...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
15 171
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Tråden riktar sig framför allt till er med äldre hundar:laugh: Märker ni några beteendeförändringar på eran äldre hund? Vilka? Min...
2
Svar
21
· Visningar
2 904
Senast: Arabizar
·
Övr. Hund Hej jag tänkte bara höra om det är någon mer än jag här som sysslar med agility? :) Själv tävlar jag med två Shetland Sheepdogs...
Svar
18
· Visningar
1 144
Övr. Hund Mina hundar är så fantastiska! Jag sitter här och känner nu hur enorma framsteg vi gjort, alla tre och det är en underbar känsla...
Svar
10
· Visningar
1 056
Övr. Hund En vän till mig påstår att utställningsdomare får döma egenuppfödda hundar - om de inte träffat hunden på 6 månader. Stämmer det...
Svar
19
· Visningar
2 047
Senast: Afghanerna
·
V
Övr. Hund Hej bukefolket min matte, husse och lillmatte ska tydligen åka på semester, med bil till Kautokeino ( vete f*n vart det...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: vickis-pajala
·
Övr. Hund OM man så småningom har tänkt att tävla lydnad,förstör man ngt genom att tävla rallylydnad innan?
Svar
6
· Visningar
734
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Titta vad husse kom upp med från tvättstugan för en stund sedan. Min panda och absoluta favoritleksak! Den försvann spårlöst för ett...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: Constance
·
Övr. Hund Jag ska införskaffa en hundbur till bilen och behöver tips från er! Mina krav är att det är det ska vara en stabil, tyst och låsbar...
Svar
4
· Visningar
3 616
Senast: ponygirl
·
Övr. Hund Jag har INTE träffat så många GD i mina dagar, men ändå fått uppfattningen att dessa är rätt lugna, godmodiga, relativt lättlärda och...
Svar
4
· Visningar
2 015
Senast: jassica
·
Övr. Hund Visste inte riktigt vad jag skulle skriva i rubriken. Jag skulle vilja starta en kennel, dock bara i liten skara här hemma, jag...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 939
Senast: jassica
·
Övr. Hund vi ska flyga till Kiruna i början på aug, för att gå Fjällräven Classic. Hunden ska naturligtvis med:love:. Allt är bokat med flyg och...
2
Svar
21
· Visningar
1 683
Senast: peace
·
Övr. Hund Och jag håller på att längta ihjäl mig! Klockan går såååå långsamt :D Så jag tänkte bara skriva av mig lite och visa upp henne...
Svar
8
· Visningar
914
Senast: MsLuna
·
M
  • Låst
Övr. Hund Har ni en stabil pitbull köpt från en seriös uppfödare? Vilka? Var? Hemsida? Ska bli en lycklig pitbull ägare (en seriös sådan) och...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
25 974
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Problem i stora lass kan jag lova. Och jag börjar bli tokig nu.. Jag har en väldigt fin hundgård här hemma som mina kära vovvar...
Svar
7
· Visningar
1 208
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp