Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hejsan, ville bara skriva av mig lite om vår omplaceringskille och hur det har gått. Vi har nu haft Valle i drygt 5 månader och det...
Svar
1
· Visningar
707
Övr. Hund Vart tog tråden om Birk vägen? Hände det något i slutet som gjorde att det spårade ut totalt eller? Jag tyckte att jag följde med bra...
Svar
19
· Visningar
1 802
Senast: vildros95
·
C
Övr. Hund http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/stor/045528.jpg http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/stor/045428.jpg...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: Ewe
·
I
Övr. Hund vi har en schäfer korsning med klåda . vi har bytt foder till honom som är utan vete protein eller vad det nu är som dom får klåda från...
Svar
7
· Visningar
6 743
Senast: Distans88
·
G
Övr. Hund I Fredags var jag ute och gick med min 10 månaders. Allt var frid och fröjd tills vi möter en äldre kvinna med en schäfer, hon hade...
Svar
17
· Visningar
3 387
K
Övr. Hund Jag har en liten valp och vill kunna använda hundgodis när vi småtränar, men det är ju jättesvårt att hitta sådant som är i pyttebitar...
2
Svar
29
· Visningar
4 760
Senast: Kaaarin
·
A
Övr. Hund Hej! Jag är en nybliven ägare till en 4-månaders valp, hon är en korsning av olika småhundar, väldigt liten. Mitt problem är att hon...
Svar
6
· Visningar
1 435
Övr. Hund Min svåger ringde mej för en liten stund sedan och sa att de kommer få in en jämthundshanne (han jobbar lite för djurens vänner). Dock...
Svar
18
· Visningar
1 818
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Fick mina första bilder av Rådi på jobbet, där hon hänger hela dagarna. Här är hon med chefen och chefens pappas hund Zally...
Svar
8
· Visningar
912
Senast: cewe
·
H
Övr. Hund Vad har ni för foder till era sankt bernadshundar? Finns ju så himla många sorter och olika märken så man blir helt förvirrad :S är dom...
Svar
3
· Visningar
929
Senast: HBB
·
Övr. Hund Alltså...ska det VARA såhär? Det är då Råda längst bak på bilden. Hon är äldst. Närmast kameran är den nya. Den är yngre.
2
Svar
39
· Visningar
2 756
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Hade tänkt anmäla mitt monster till "lilla sthlm" utställningen. MEN hur jag än tittar så hittar jag inget om när man senast ska anmäla...
Svar
6
· Visningar
880
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Någon som vet om det finns någon rastgård för hundar i Uppsala någon stans? Typ i stan gärna. Eller någon i Uppsala som har en hund som...
2
Svar
33
· Visningar
5 977
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Jag ska vara spårläggare för första ggn, vad gör en spårläggare??
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Fiffi1
·
B
Övr. Hund Valpen är 11 veckor nu och smågrusätandet har verkligen tagit fart, vi städar undan grus i hallen i princip efter varje gång någon gått...
2
Svar
25
· Visningar
6 381
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Jag spinner vidare på tråden om motivation för skyddhundar och diskuterar tjänstehundens arbetsuppgifter. I takt med att...
Svar
4
· Visningar
1 138
Övr. Hund Här kommer bilder på sötisen Screem Zacko som vi hämtade i går :) En Alaskan Husky på 8 veckor :)
2
Svar
32
· Visningar
2 209
Senast: Natascha
·
R
Övr. Hund Här tränar vi momenten i Lk1. Efter nästan 1,5 års av allt annat än disciplinerad träning har vi nu kommit så här långt. Hur...
2
Svar
22
· Visningar
2 255
Senast: Raderad medlem 19815
·
B
Övr. Hund Min systers hund fick igår en fyrverkeripjäs uppkörd i ansiktet och han blev såklart jätterädd. Slet sig, sprang ut på motorvägen och...
2
Svar
21
· Visningar
2 137
Senast: LIA
·
M
Övr. Hund Nu tycker kanske en del av er direkt att hunden ska bort, men jag vill helst inte höra sånt innan ni läser igenom hela inlägget och kan...
Svar
16
· Visningar
1 713

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp