Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
150
Senast: Hagstadius
·
Övr. Hund Jag satt i går och letade efter nya appar till telefonen och tanken slog mig om det inte finns några bra hundappar? Spel? Info...
Svar
13
· Visningar
2 282
Senast: Swat
·
Övr. Hund Låter ni era hundar gräva inne? Som i deras korgar och i soffan? Jag har faktiskt aldrig reagerat på när de gräver, mattor och i korgen...
Svar
11
· Visningar
7 564
Senast: fijja
·
Hundhälsa Har en hund som haft problem med tonsillerna och fått dem bortopererade. Tidigare i veckan fick vi åka tillbaka till veterinären för att...
Svar
0
· Visningar
805
Senast: Anine
·
Hundavel & Ras När man lika gärna kan använda - en kanin!! :laugh...
Svar
10
· Visningar
1 426
Senast: Migo
·
Hundhälsa Jag skrev en tråd tidigare om att min dvärgschnauzer har fått skabb, jag ska inte tillbaka till veterinären förrän om tidigast en vecka...
Svar
12
· Visningar
1 731
Hundhälsa Kastrerade min snart 2 åriga tik för 3 månader sedan. Fick rådet av vet. att sänka fodergivan hon fick redan från första början eftersom...
Svar
2
· Visningar
1 542
Senast: lizzette
·
Övr. Hund Ni (framförallt i Stockholmsområdet) som har era hundar på hunddagis, hur länge har ni behövt köa för att få plats? Eventuellt...
Svar
9
· Visningar
3 718
Senast: glittra
·
Hundavel & Ras Jag har fått förfrågan om att ev ta över en åttaårig leonbergertik - Mollie. Enl nuvarande ägare har hon aldrig haft problem med höfter... 2
Svar
20
· Visningar
2 361
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Vad ska egentligen anses som ett idealiskt uppträdande på ett MH/korning för en brukshund/tjänstehund? Att man gärna vill se en hund med...
Svar
1
· Visningar
933
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Har ett litet bekymmer med lilla pudeln här hemma. Det är en liten bortskämd en som har en klart begränsad "Will to please" och han har...
Svar
12
· Visningar
1 698
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Eftersom att jag några ggr blivit ifrågasatt när jag påstått att en hund som inte är registrerad i SKK (alt liknande organisation i sitt... 2
Svar
29
· Visningar
2 536
Senast: Och_Aye
·
R
Hundhälsa Hej! För precis en vecka sedan så hämtade vi hem vår drömhund, en Grand Danois-kille på 7 månader som lystrar till namnet Bosse. Han...
Svar
15
· Visningar
2 800
Senast: Och_Aye
·
Hundavel & Ras Ojoj! Nybliven valpägare till en liten cane :) Så söt å rolig kille! Hur går det för er? Roligt att dela med sig. Kanske rent av...
Svar
1
· Visningar
1 024
Hundhälsa Våran gammelman åkte på öroninflamation,och fick receptbelagda örondroppar. I morgon är sista dagen han ska ha dom,sen har han fått i...
Svar
5
· Visningar
1 046
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Fick en fråga av en vän vad som gäller om hon ska resa med sin hund. Tanken är att hon skall resa från Sverige - Finland - Norge -...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: QuickStar
·
Övr. Hund Riktigt bra artikel/inlägg av Fredrik Steen... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 667
Senast: DanTheMan
·
Hundhälsa Det handlar om min NewFoundland som vanligt:crazy: Jag har skrivit om honom tidigare. Han är ju utredd hos hudspec på Blå stjärnan och... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 451
Hundavel & Ras Trodde faktiskt att jag/vi hade klarat av det själva att välja en hundras som passar oss, men tji fick jag! Så nu får jag be er om hjälp...
Svar
13
· Visningar
1 483
Senast: AgentCarter
·
Hundavel & Ras Gick förbi en hund här igår som var så himla fin. Såg ut som en grönlandshund så först trodde jag att det var en sådan. Men den var...
Svar
8
· Visningar
1 190
Senast: simba_112
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka