Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har tillsammans med flera andra instruktörer och min klass under tre otroligt intressanta dagar fått utbildas av Curt Blixt. Vi har...
Svar
10
· Visningar
1 224
Hundavel & Ras Eftersom det med lite jämna mellanrum dyker upp funderingar kring en (eller för all del) flera raser som man kanske inte vet så mycket...
Svar
14
· Visningar
1 787
Övr. Hund Nu är det väl dags för en lite uppdatering från mig. För 14 dagar sen kom Leias valpar. Efter en riktigt lååång väntan ända till natten...
Svar
10
· Visningar
1 171
Senast: Ciindy
·
Hundhälsa No bite som man har till hästar, är det giftigt för hundar? Jag tänkte nämligen använda det då min hund gnager bort päls på ena tassen...
Svar
9
· Visningar
3 151
Senast: Galathea
·
A
Hundavel & Ras Jag har funderat länge på vilken ras som skulle passa mig. Nu har jag träffat en hund som verkligen känns helt perfekt, blandras med...
Svar
17
· Visningar
8 277
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Jag har lagt märke till en förändring på uppfödares hemsida på senaste tiden, inom min egen ras. Förr lade dom alltid upp planerade...
Svar
6
· Visningar
1 333
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Jag har ju skrivit i ett par trådar här på Buke om min Beauceronhanne som sysslar med ett mycket märkligt, och fruktansvärt enerverande...
Svar
18
· Visningar
14 867
Övr. Hund Får era hundar ha egna åsikter om hur något ska vara, vad som är ok eller inte osv? Är det okay att era hundar morrar vid något... 2
Svar
24
· Visningar
2 637
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund ..inom brukset, vilken ras tycker du passar bäst? Jag trivs otroligt bra med flattarna, men kan ändå inte låta bli att snegla på dom... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 429
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Brukar det finnas möjlighet till att efteranmäla till inofficiella utställningar? Står inget i annonsen eller på hemsidan och jag har...
Svar
8
· Visningar
904
Senast: hundar
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för en ny familjemedlem! Även denna gång en terrier-valp. Men.... Uppfödare är vald, valpkullar födda och vi...
Svar
11
· Visningar
2 181
Senast: Lager
·
Övr. Hund Jag har rottis tik och min kompis har precis skaffat sig en schäfer valp, eftersom vi hjälper varandra med hundarna när vi arbetar är...
Svar
2
· Visningar
1 230
Senast: Raven_
·
Hundhälsa Och då menar jag inte hur mycket man behöver aktivera utan hur man aktiverar. Det är en tanke som har väckts på senare tid då jag har...
Svar
4
· Visningar
1 088
Hundavel & Ras Tar tacksamt emot alla rasidéer, då jag tror att det finns många trevliga raser som jag missar. Jag och sambon planerar att skaffa en... 2
Svar
23
· Visningar
3 923
Senast: Lager
·
Hundhälsa Min lilla JRT är en riktig fena på att fånga möss. Problemet är inte att hon fångar dom, problemet är att hon äter dom. Jag har försökt...
Svar
6
· Visningar
4 386
Senast: KisseNova
·
Hundhälsa vet inte riktigt vart jag ska lägga tråden så moderator får gärna flytta den... ni som har erfarenheter kring ringorm, kan en hund...
Svar
5
· Visningar
1 410
Senast: tinissen
·
J
Hundavel & Ras Någon som sett stött på en schäfer med vita tecken tidigare? Eller är det bara blandraser?
Svar
8
· Visningar
2 904
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Hej. Min kompis funderar på att skaffa en hund. Hon har hittat en valp som är intressant men hon måste besikta valpen själv. Så hur...
Svar
8
· Visningar
10 993
Senast: Em3li3
·
Hundhälsa Vi har en jättetrevlig leonberger tik som vi aldrig haft några problem med egentligen.Hon är lugn,snäll mot katterna och hästarna och är...
Svar
2
· Visningar
1 812
Senast: skjona
·
Övr. Hund Fick just panik när jag insåg min felberäkning jag tidigare gjort och att jag pga. APU utomlands inte kommer kunna hämta min valp fören... 2
Svar
33
· Visningar
2 944
Senast: Mitra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka