Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hittar inte mitt vaccintyg till hunden:/ Måste alltså göra om grund vaccinationen igen. Men..... Är det 1 eller 2 sprutor? Dvs vid... 2
Svar
38
· Visningar
3 618
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Nu har det hänt något märkligt. Var på Sök kurs i helgen med vår golden tik. allt som vanligt och hon kämpade på med den glöd hon...
Svar
15
· Visningar
4 637
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Om man tycker att det finns många böcker om hästar och ridning så är det inget emot vad som finns om hundar! ;) Vilka böcker är bra...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Saril
·
Hundhälsa Fick reklam via mail om Husse´s fästing Minus, som skulle vara en helt naturlig produkt!! Någon som vet något om medlet och kanske rent...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: peace
·
Hundhälsa Var hos vetten igår med tiken,då jag tycker att hon kissar väldigt ofta. Urinprov togs,och vissa värden var förhöjda,men vi skulle...
Svar
1
· Visningar
881
Senast: TantEster
·
Hundavel & Ras Hej alla! Det va längesen jag var här nu, men ni "äldre" kanske minns mig :-) Jag hade dvärgpinschern Arne, som tyvärr fick somna in...
Svar
4
· Visningar
1 182
Senast: giowanna
·
Övr. Hund En död, lemlästad rottweilertik har hittats i skogen nära Arlanda. Man hade skurit av tiken båda öronen för att hindra en identifiering... 2
Svar
32
· Visningar
3 213
Senast: PartbreedPRE
·
Övr. Hund Jag vet att det på buke finns en otroligt stor kunskapsbank och erfarenhet och jag tror det finns många som har frågor? Tänkte om vi...
Svar
12
· Visningar
2 858
Senast: Roxer
·
Övr. Hund Vet inte om det finns någon äldre sådan här tråd... Har ibland lite idétorka när det gäller lite snabba, enkla aktiveringsövningar...
Svar
10
· Visningar
992
Senast: Saeta
·
H
Hundhälsa Jag är en mindre vetande person inom området och undrar nu var ni tycker och tänker och vad som faktiskt gäller. Jag har en tid...
Svar
3
· Visningar
1 064
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vissa säger "10km?! Det skulle jag aldrig orka gå!", andra säger "10km på max 2,5 timmar? då kan man ju krypa fram!". Därför blir jag... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 685
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Jag hittade precis det här, ett lopp i Sthlm till hösten där man springer med hund 10km på max 2,5 timmar. http://www.hundlopet.se/... 2
Svar
22
· Visningar
2 419
Senast: movi
·
Hundhälsa Ja min 4 snart 5 månaders valp hade imorse MASSA grönt gojj i ögonen :( Han har haft lite i ena ögat i går (torsdag) men nu är det som...
Svar
5
· Visningar
1 551
Övr. Hund Jag har som flera här redan vet två hanhundar (BCs). Har nu fått erbjudande att ta över en kanonfin tik, och funderar på hur mycket stök...
Svar
13
· Visningar
11 182
Senast: Disen
·
Hundhälsa Hur gör ni som har hunden med er i bilen sommartid? Klarar den att sitta ensam i bilen en kort stund utan att bli för varm? Klarar en... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 552
Senast: Gabriol
·
Övr. Hund Jag skulle gära vilja höra lite åsikter om Hööks hundtäcken? Jag funderar på att köpa ett täcke till min hund som han kan ha när vi ska...
Svar
7
· Visningar
2 258
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Skulle vara kul att se allas hundar in action så att säga, sen om det är lek, träning, tävling eller något annat spelar ingen roll :)...
Svar
13
· Visningar
1 258
Övr. Hund Hur gör man egentligen när man möter en lös hund? Visst är det lag på att man måste hålla hunden kopplad? Iallafall i bostadsområden...
Svar
13
· Visningar
1 624
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Min pappas hund och våran hund brukar leka tillsammans, samt tar vi koppelpromenader med dom, och tränar å så. Vi gör detta flera...
Svar
4
· Visningar
1 193
Senast: Fanzia
·
Hundhälsa Vore jättetacksam om ni kunde hjälpa mig med detta! Det är såhär att för tre år sedan så skaffade jag en hund när han var ett år...
Svar
7
· Visningar
1 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka