Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Min katt har sedan födseln haft en händmage, det rör sig inte om mycket, men tillräckligt för att man kan se det. Om man ska förklara...
Svar
2
· Visningar
6 585
Senast: astronaut
·
R
Katthälsa Hej! Min syster var på polisesn utlämning av hittegods för att få igen sitt förlorade körkort och fick en kattunge med sig hem för de...
Svar
15
· Visningar
4 110
Senast: soffa
·
Katthälsa Har en 14 årig birma som helt plötsligt har tappat rösten. Normalt är han mycket pratsam och jamar hela dagarna. För tre dagar sen blev...
Svar
1
· Visningar
8 203
Senast: astronaut
·
J
Katthälsa Hej. Undrar om någon vet hur man bäst gör för att introducera en ny liten kattunge till en lite äldre kastrerad katthane? Jag har hört...
Svar
3
· Visningar
1 005
Senast: soffa
·
R
Katthälsa Hej, för 2 dagar sedan fick min hon katt som är ungefär 1,5 år gammal sin första kattunge, och allt verkar vara väl, men jag har en...
Svar
3
· Visningar
990
Senast: OhNoez
·
Katthälsa Jag beställt hem en "provpåse" av detta, 80% kött/köttbiprodukter gör att jag är nyfiken. Inget spannmål heller, dock torkad potatis...
Svar
6
· Visningar
2 790
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag skaffade mig en kattunge för ca 4v sedan och allting går superbra. Jag ska ha honom som utekatt så han går redan nu ute i massor...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: Limelight
·
Katthälsa En kompis till mig ringde nyss och berättade att hans katt fått ungar i natt men att kattmamman hade dött. Jag vet inga detaljer om...
Svar
5
· Visningar
3 415
Senast: JuniNatt
·
D
Katthälsa Hej! Upptäckte nu ikväll när kissen kom in att pälsen var skitig vid ena frambenets " Armhåla" och jag trodde det inte var nå farligt...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: PrincessAsk
·
Katthälsa Jag har en 13årig honkatt, bondkatt som inte har någon tidigare sjukdomshistoria. Hon är alltid pigg och glad, pratar hela tiden...
Svar
3
· Visningar
1 675
Senast: Ewa-Lena
·
Katthälsa Hej, Hoppas någon av er kan hjälpa mig!! Min katt mår inte bra men jag vet inte varför eller hur jag ska hjälpa honom. Det är en...
Svar
3
· Visningar
1 231
Senast: Anna Lilja
·
Katthälsa Och jag vet inte varför. Ska byta till parfymfritt sköljmedel igen och se om det funkar. Det är det enda jag kan komma på, ifall det är...
Svar
7
· Visningar
1 296
Senast: MissFideli
·
L
Katthälsa Jag har tagit hand om en kattbäbis som är ca 3 veckor bara. mamman verkar ha dött eftersom vi inte sett den på en vecka nu :cry: vi...
Svar
18
· Visningar
1 916
Senast: lundborg
·
Katthälsa Hejsan. Om drygt en vecka ska jag hämta hem min blivande katt. :) Han är då 12 veckor. Behöver lite tips vad jag ska tänka på...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 222
Senast: sandra87_
·
Katthälsa I vintras plockade jag in en väldigt liten och utmärglad vildkattunge. Jag har gissat på att hon är född kring årsskiftet. Hon var...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: Cheeserica
·
X
Katthälsa Precis som rubriken säger,men nu undrar jag hur man kan märka att det e på g..har läst en massa nu på nätet..är fyrkantig i ögonen...
Svar
6
· Visningar
21 523
Senast: Nemo1
·
S
Katthälsa Jag har en kastrerad Maine Coonhane som fyller tre i november. Han är väldigt kräsen med maten och otroligt smal. Han har fri tillgång...
Svar
1
· Visningar
933
Senast: sextusen
·
Katthälsa Jag har råkat få kattungar. Det var INTE meningen. Men som det blev ack så välkommet. Våra gamla katter har nämligen blivit "för...
2
Svar
25
· Visningar
9 865
Senast: Inte_Ung
·
I
Katthälsa Pappas katt fäller mycket och har gjort det under en lång tid nu , kan han behöva vitaminer eller vet du/ni vad det är?? Katter brukar...
Svar
10
· Visningar
1 172
Senast: icanfeelit
·
T
Katthälsa Nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig. Jag har precis blivit av med min ena katt. o hanen som är kvar verkar så fruktansvärt ensam. Jag är...
Svar
9
· Visningar
1 159
Senast: soffa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp