Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt min katt har fått ett virus i sig som heter vingelsjuka.. (eller nått åt det hållet) och han beter sig som att han har fått en... 2
Svar
32
· Visningar
9 934
Senast: MinIan
·
Övr. Katt Vi åkte iväg med en förväntansfull katt till lite berg ute vid havet. Försöka hitta en enslig plats utan livsfarliga människor :p Det...
Svar
9
· Visningar
794
Senast: psychogrrl
·
Övr. Katt Vad gör man? Mina katter Ingrid och Melker har varit hos mig ett fåtal veckor, efter att ha varit förkyld väldigt länge kollade jag upp...
Svar
4
· Visningar
930
Senast: JustME83
·
Övr. Katt Ungefär så här satt jag i närmare en halvtimme. Ju hårdare jag håller henne, desto mer spinner hon. :D Störda djur... 2
Svar
21
· Visningar
1 456
Övr. Katt För några veckor sen slutade jag ge min katt p-piller. Detta för att hon ska löpa en gång och sen få bli kastrerad. Vet inte varifrån...
Svar
6
· Visningar
1 545
Senast: Harvester
·
G
Övr. Katt Min katt har precis fått en kattunge och vill inte veta av den! Vad gör jag? bor på landet och klockan är mkt så jag har ingen möjlighet...
Svar
11
· Visningar
8 188
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Min katt har vart dräktig hur länge som helst nu. Hur länge går dom med kattungarna i magen? Hon är smällfet och läcker mjölk... 2
Svar
22
· Visningar
5 768
·
B
Övr. Katt Min katt trisse har blivit överkörd av ngn som smet, jag skulle vara väldigt glad om jag fick några bra tips om hur man hanterar en sån...
Svar
4
· Visningar
704
·
Övr. Katt Eller inte...Idag åkte min lille Cliff med till jobbet, han fick vara med en timme! För kl 8 skulle han lämnas in hos...
Svar
3
· Visningar
594
Övr. Katt För kanske två veckor sedan så klippte jag klorna på Molle för första gången eftersom dom hade blivit jätte långa och snart skulle se...
Svar
8
· Visningar
2 466
Senast: aneka
·
Övr. Katt Behöver lite råd och tips.. Jag och sambon blev med katt när sambons pappa flyttade. Det är en underbar kärleksfull katt som inte gör...
Svar
13
· Visningar
1 557
Senast: mandalaki
·
L
Övr. Katt Hej, Usch nu är det dags... lillkillen (nja 1 år och 5 mån ;) ) måste kastreras. Jag har dragit på det eftersom han har kraftigt...
Svar
10
· Visningar
2 733
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hej på er. Jag funderar lite på att skaffa katt, men då går mina funderingar till om jag kommer ha tid för den. Just nu är jag...
Svar
9
· Visningar
1 568
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Är det något ni kan rekomendera? Om ett par veckor kommer alltså mina bebisar hem och nu går jag runt och försöker finna ett bra... 2
Svar
26
· Visningar
2 123
Övr. Katt Jag funderar lite kring skillnaderna/likheterna kring dessa kattraser. Jag har själv en hane som är en korsning av dessa två raser. Han...
Svar
6
· Visningar
5 762
Senast: Ewa-Lena
·
J
Övr. Katt Hej, min katt är ca 11-12 år och har haft vid flera tillfällen bölder som är fylda med var. vi har åkt till veterinären varje gång och...
Svar
1
· Visningar
1 113
Senast: Midi
·
Övr. Katt min rumskompis katt var inne på djursjukhuset och fick ett sår ihopsytt, sen skulle katten hållas inne i tio dagar och gå med tratt...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Min katt har liktornar. :eek: Är detta vanligt? Något man kan förebygga? Jag brukar pilla bort dem under högljudda protester när de...
Svar
4
· Visningar
9 983
Senast: Prosit
·
C
Övr. Katt Ursäkta om stavningen på rubriken var lite fel :angel: Jo jag undrar om nån kan se vad det är för ras/korsning på denna katt, Kan... 2
Svar
21
· Visningar
1 729
Senast: Kastanje
·
Övr. Katt När brukar i regel en katthona bli könsmogen? Har bara haft hanar tidigare så jag vet ju inte riktigt hur de beter sig. Brukar de vara...
Svar
8
· Visningar
1 324
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka