Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

P
Övr. Katt Lära in och spana in kattannonser som finns här på Buke. Det har ju pratats en del om dessa. Nu förstår jag. Såg denna som låg på köpes...
Svar
4
· Visningar
987
Senast: tirre
·
L
Övr. Katt Min pojkvän ska skaffa katt. :D -äntligen, snart får han ett liv!- Jag fick den stora äran att åka och kolla på en kull, gjorde det...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: mandalaki
·
N
Övr. Katt hur vanligt är det att kattungens gamla "huggtänder" i överkäken sitter kvar när de nya kommer? min lilla har fått de nya men de gamla...
Svar
3
· Visningar
691
Övr. Katt Jag läste just Solviras tråd om sin blinda katt. Jag har också en katt som fått grå starr han är nog inte helt blind, men är det inte...
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Visst är de söta!! :bump: :rofl: Spelar Boll :love: // Anna
Svar
6
· Visningar
921
Senast: nizzeienglasburk
·
Övr. Katt Hej! Nu har jag fått ett inte så skoj problem på halsen.. Så här är det.. Min katt som snart fyller 17 år och hela sitt liv varit...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: MissFideli
·
P
Övr. Katt vad tycker ni om dessa bilder på mina katter www.lunarstorm.se/PamBam/kollage/26 www.lunarstorm.se/PamBam/kollage/19...
Svar
17
· Visningar
1 050
Senast: Pamme_Jaspin
·
L
Övr. Katt Jag har en renrasig hona, som är registrerad i SVERAK och en renrasig hane, också registrerad i SVERAK, dessa två ska nu bli föräldrar...
Svar
6
· Visningar
631
Senast: palle
·
Övr. Katt Igår lämnade vi bort Isis till hennes tilltänka nya ägare. Det har visat sig att min sambo är allergisk mot katter, till min stora...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: aloha
·
E
Övr. Katt För några veckor sedan bad jag er om råd ang. min honkatt som pissade överallt. Nu är hon steriliserad, ärret har läkt och kisseriet...
2
Svar
24
· Visningar
1 682
Senast: Tassa
·
C
Övr. Katt Vi har två marodörer :smirk: här hemma, två innekatter alltså, som älskar att gå lös på soffan, dom har ett fint klösträd att vässa...
Svar
4
· Visningar
735
Senast: Tassa
·
P
Övr. Katt Har en 15-åring som normalt är 110% rumsren. Fast inte här om dan. Vaknade med att Rasmus jamade och ville att jag skulle gå upp...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: Ploppsan
·
B
Övr. Katt Är det någon som vet hur vanligt eller ovanligt det är med rödtabby honor (bondkatter)? Jag har i många år avlat på sköldpaddshonor-...
2
Svar
29
· Visningar
3 440
Senast: Bia
·
C
Övr. Katt Min Nisse dog i canser för några månader sen. Men jämt när ja tänker på det blir jag ledsen. Han hade en stor canser knöl i benet o det...
Svar
8
· Visningar
967
Senast: Pamme_Jaspin
·
J
Övr. Katt Man har ju hört att djur har en "helande" och lugnande inverkan på människor, men jag har aldrig tänkt närmare på det, alla blir väl...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: Funfair
·
Övr. Katt Igarkvall gick vara barn och lade sig tidigt sa maken och jag tog tillfallet i akt och gjorde detsamma. Dock inte for att sova :angel...
2
Svar
24
· Visningar
1 837
Senast: aldente
·
Övr. Katt Nu är Abbie anmäld till utställningen i Örebro 5-6/6. Vi kommer att vara där på lördagen. Några fler som kommer just den dan? Funderar...
Svar
15
· Visningar
1 004
Senast: MissFideli
·
K
Övr. Katt :angel: :angel: tycker stolt matte iallafall. :D :D Ingen katt är väl så fin som sin egen.
Svar
6
· Visningar
843
Senast: Katten_Newton
·
Övr. Katt Nu har jordbruksverket publicerat de nya reglerna för import, med bla slopade karatänskrav från nordamerika :) Bra för oss med små...
Svar
2
· Visningar
1 710
Senast: Sassy
·
C
Övr. Katt Jag har en "liten" kisse pojke som är kastrerad och är ca 2 år nu tror jag.. Han har inga fel eller skador utan bara en vääldigt konstig...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp