Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Hur många kattår är ett människoår :confused: Och hur räknar man sedan??
Svar
10
· Visningar
21 882
Senast: Millimetern
·
F
Övr. Katt Ja, eller KASTRERING om någon vill säga det istället ;) Gäller honkatt. :)
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Sassy
·
N
Övr. Katt ja, den kommentaren fick jag höra idag. visade kort på mina katter(ena är 15veckor, den andra snart 8månader) för en bekant som sa "oh...
Svar
12
· Visningar
1 110
Senast: snurpe
·
X
Övr. Katt Min ena hona kastrerades i höstas och hon beter sig som om hon löper. Är det vanligt ? Tänk om (hemska tanke) veterinären inte fick ut...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: bengibollen
·
Övr. Katt tjihooo, nu äntligen med katter fram och tillbaka är det bestämt, det blir en hona, viltfärgad.... ta-da, kika på sötnosen: söt...
Svar
14
· Visningar
972
Senast: idak
·
Övr. Katt Nu nar varen nalkas kommer den stora fragan... ska man vaga slappa ut missarna? Inte over natten, men pa dagtid. Jag ar extra nervos i...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 939
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Ville bara visa en bild på min lilla pisse... Var hos vetrinären idag för att klippa bort tovor i pälsen. Dom frågade om jag ville ha en...
Svar
19
· Visningar
1 718
Senast: Moniq
·
R
Övr. Katt Jaha......nu är Lilla Blå parad och det ordentligt....så om ca:63 dygn så har jag bebbar igen. :smirk: Hon är parad med en viltfärgad...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: Rallebralle
·
S
Övr. Katt Var hos ett par bekanta här för några dagar sen. Som har en 3årig son och en liten kattfröken. Saken är den att ungen sliter katten i...
Svar
11
· Visningar
3 123
Senast: Heira
·
R
Övr. Katt ....................... kunna få min katt att sluta annfalla råttburen? han är en kastrerad inne/utekatt (han går i sele) han har haft...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Stoppard
·
Q
Övr. Katt Har en 8 månader gammal katthona hemma som nu under mars månad till och från har gått och skrikit och jamat oavbrutet. Antar att hon...
Svar
10
· Visningar
2 048
Senast: rattalskare
·
Övr. Katt Någon som vet om någon av mina blommor är giftiga, jag har följande.... Paradisträd svärmorstunga garderobsblomma och så kommer jag...
Svar
9
· Visningar
3 843
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Tänkte anmäla min nya pärla till Utställningen här i Örebro i juni. Men jag måste sy nytt burskynke. Läste lite på en sida som säljer...
Svar
2
· Visningar
1 157
Senast: Sassy
·
A
Övr. Katt Hur ser navelbråck ut?? Är det vanligt?? Kan man göra något åt det? Har två kattungar som jag misstänker har det och det är inget...
2
Svar
20
· Visningar
11 107
Senast: adore
·
A
Övr. Katt Det finns en viss slags godis som Tiger är heltänd på... Det är sådana där mjölklinser med kattmynta i. Han blir helt vansinnig när han...
Svar
17
· Visningar
4 549
Senast: Mammadutt
·
H
Övr. Katt Att hundar inte bör äta kattmat vet jag, men hur är det med katter som äter hundmat? En av min mammas katter passar alltid på att käka...
Svar
7
· Visningar
1 865
Senast: Anna_Fransiska
·
Övr. Katt "Wherever I lay my cat, thats my home..." Ngn som flyttat och tagit med sin utekatt? Och i så fall, är det vanligt med problem i och...
Svar
11
· Visningar
1 591
Senast: kopparberg
·
R
Övr. Katt Äntligen....inatt kom tre små viltfärgade bebisar. :love: Ingen blå,*mutter,mutter* :mad: Men de vilda är så söta så det kvittar. :D...
Svar
19
· Visningar
913
Senast: zask
·
Å
Övr. Katt här är dom små underverken! www.visit.se/~holmqvist/katter2003.htm
Svar
10
· Visningar
760
Senast: Åsa
·
I
Övr. Katt Idag när solen och värmen kom dök en främmande katt upp på vår tomt. Jag blev orolig för att det skulle bli bråk med vår 5-åriga...
Svar
1
· Visningar
978
Senast: snurran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp