Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Hahaha måste bara berätta! I gårkväll badade jag sent och för att skona grannarna lät jag vattnet vara kvar i badet över natten. I morse...
Svar
8
· Visningar
1 172
Senast: Marie_C
·
J
Övr. Katt http://groups.msn.com/Jenkos/katter.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=3
Svar
7
· Visningar
869
Senast: Jena
·
H
Övr. Katt http://photo.starblvd.net/Hannzo/6-3-5-1072213400?m=1&pg=5&ro=2&co=4&pw=*6F883FBBDB2D
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: Hannzo
·
C
Övr. Katt med en katt som har suttit och skrikit utanför huset i tre dagar?? Nu har den fått komma hem till mig och mina katter, dom som hittade...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: chrisse
·
A
Övr. Katt Nu har kissen börjat löpa så nu ska hon till sin ståtliga lilamaskade hane. Det ska bli så himla kul!!! Små lockiga kissungar :love:
Svar
2
· Visningar
894
Senast: adore
·
D
Övr. Katt Efter en höst med minst sagt urusel ekonomi har jag nu kastrerat lilltjejen och anmält både henne och Yoggi till Speedcats utställning...
Svar
11
· Visningar
1 006
Senast: Dean
·
B
Övr. Katt Hej ! Vi är en liten familj som idag har en huskatt (den okeliga varianten :)). Vi ska nu skaffa ytterligare en katt (och den ska bli...
Svar
4
· Visningar
2 253
Senast: Sol
·
B
Övr. Katt Min britt hona är lite väll rund om magen,på utställningen sa de att hon inte var riktigt propertioneli än men jag undrar.Hon äter...
Svar
12
· Visningar
1 437
Senast: Sol
·
Övr. Katt Tre små godingar kom till världen idag på eftermiddagen. Allt gick som efter en bok :bump: och mamma katt är sååå stolt :) HD
2
Svar
22
· Visningar
1 967
Senast: HD
·
Övr. Katt Vi har två inne katter. Den ena, honan har ett tag nu kräkt ibland. I samband med att man gett någon mat oftast. Men det är ändå inte så...
Svar
9
· Visningar
1 039
C
Övr. Katt Hej! Vår kontaktperson har lagt ut detta på Spinn, kks egen hemsida utan nå´t direkt napp och nu undrar jag om ni underbara bukefalister...
Svar
11
· Visningar
1 265
Senast: Kiddo
·
R
Övr. Katt ALLA har kattungar just nu utom jag.... :cry: Marrakech syster,Casablanka, fick två viltfärgade igår,min ena kompis fick tre förra...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt När kan dom få förvärkar tidigast? Nån som vet? Finns det nått annat i magen som kan kännas som sparkar från bebisar? Kände 2 sparkar på...
Svar
2
· Visningar
1 342
Senast: fluff
·
Övr. Katt Är cyclamen giftiga för katter?
Svar
3
· Visningar
996
Senast: Moniq
·
O
Övr. Katt Min katt har fått en ful ovana. Han har hittat sig en ny kattlåda men flelet är att det inte är någon kattlåda! På detta ställe kissar...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Heulwen
·
A
Övr. Katt Har fått svar på en hel del passande fina killar till min ena hona :bump: Nu måste jag bara få fram hennes blodgrupp så jag kan ringa...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: loveponies
·
I
Övr. Katt läste ni i expressen om katten som dödade 75 åringen? i min mening så var det inte katten skyld, men läkarens pgr av fel bedömning.han...
Svar
10
· Visningar
1 382
Senast: adore
·
Övr. Katt Jag var tvungen att ta bort min katt igår :cry: Det var så hemskt. Jag kom hem från stallet och det var blod överallt. Jag stoppade in...
Svar
11
· Visningar
1 125
Senast: glimmie
·
M
Övr. Katt Måste bara visa ett kort på en katt som vi hade inne för omplacering, visst är hon söt! :love: Kattunge
Svar
2
· Visningar
742
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Min katt blir helt KNÄPP om jag skrattar! Inte skrattar ÅT henne om hon gör ngt knas, då ser hon bara förolämpad ut och sätter sig och...
Svar
13
· Visningar
2 050
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp