Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (Ridsport) - Det är mycket besynnerligt att fyra ryttare från fyra nationer har använt samma förbjudna preparat. Det indikerar att...
Svar
0
· Visningar
727
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Sydöstran) Två veterinärer ansåg att djurhållningen på den lilla gården var bland de värsta de sett, och fick också massivt understöd...
Svar
5
· Visningar
1 587
Senast: a1agnlju
·
Hästnyheter (Barometern) Det kanske inte blir någon barnomsorg i Gullabo prästgård. Närheten till en angränsande lantbruksfastighet har undgått...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: Invinciblestables
·
Hästnyheter (Ridsport) I helgen avgörs VM i körning för enbet, det vill säga körning med en häst framför vagnen, i polska Jarantów. På plats finns...
Svar
1
· Visningar
683
Hästnyheter (SVT) Han har hoppat högt, snabbt och nästan felfritt. På onsdagen kom Rolf-Göran Bengtsson till Skåne med silvermedaljen runt halsen...
Svar
0
· Visningar
840
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Skånskan) Hoppryttaren Rolf-Göran Bengtsson gjorde något som ingen svensk någonsin tidigare klarat i ett olympisk spel – han tog...
Svar
0
· Visningar
737
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (TA) Silvermedaljen blänkte trots dystra regnmoln över den skånska myllan. Och Rolf-Göran Bengtsson sken lika mycket. "För alla som...
Svar
0
· Visningar
734
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (UNT) Debutanten Niklas Ålund från Björklinge har i år lyckats kvala till de Svenska Mästerskapen i två ridsport-discipliner. I veckan...
Svar
0
· Visningar
775
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (ATL) En vägkorsning utanför Öregrund har orsakat rabalder bland traktens hästägare. Länsstyrelsen har sagt nej till varningsskyltar...
Svar
0
· Visningar
659
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (SR) Dom arkeologiska utgrävningar som pågått i Ultunaområdet i Uppsala går mot sitt slut. Helena Hulth, som ansvarar för...
Svar
0
· Visningar
873
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (DD) Det började med en dröm om ett ridhus. Och slutade med - tre! När Åsebo Ridsällskap 2004 begärde bidrag och stöd för att...
Svar
0
· Visningar
747
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (BLT) Ingela Hansson blev själv aldrig någon hoppstjärna på hästryggen. Nu hoppas hon i stället att någon av hennes hundratals...
Svar
0
· Visningar
781
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Basen i en bra foderstat är som alla känner till ett bra grovfoder. Ett bekymmer med högpresterande hästar är att de ibland...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: Ylva86
·
Hästnyheter (NT) - Det var inte ett skit okej. Något var fel med hästen. Vi var för slarviga, vi skulle gått igenom henne ordentligt...
Svar
0
· Visningar
785
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Folkbladet) - Jag kan bara klandra mig själv. OS var verkligen skit. Värdelöst. Helena Lundbäck suckar tungt. Efter de haussade...
Svar
0
· Visningar
740
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (SMP) Företagsam. – Jag hade tänkt att jag skulle lägga av som modell när jag fått igång min hästverksamhet. Men i hästbranschen har...
Svar
0
· Visningar
789
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (HD) Nyimporterade engelska Mascot har äntligen blivit svensk. Sedan några veckor tillbaka bor kändishästen inom shirekretsar på en...
Svar
0
· Visningar
849
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (NV) Den ena hästen fattade inte riktigt galoppen. Den andra var ovanligt lugn. Anna-Karin Marklund och Pernilla Ågren fick också olika...
Svar
0
· Visningar
843
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Newsdesk) Direkt från Hongkong kommer OS-ryttarinnan Helena Lundbäck och förbundskapten Maria Gretzer till Vellinge och SM i hoppning...
Svar
0
· Visningar
669
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) Han har vunnit Derbyt sju gånger i karriären. På tisdag får Stig H Johansson se på när hans Wellino Boko kvalar till...
Svar
0
· Visningar
697
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp