Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Fälttävlan Piia ligger 2:a efter dressyren. :banana: Gällerdahl 5:a, Nils-Petter 17:e, :banana: Linda 22:a , Dag 29:a, Tobbe 30:e, Victoria...
2
Svar
35
· Visningar
2 277
Senast: aicha
·
A
Körning Hej, jag är nu här på detta forum. Jag har börjat och ska köra in min ponny och tänkte att jag skulle in o läsa lite på körningforumet...
Svar
6
· Visningar
896
Senast: Annie_87
·
H
Dressyr ska snart starta min första lokala dressyrtävling..ponnyn e 5 år ska jag rida med de andra eller får jag en egen klass???
Svar
11
· Visningar
1 116
Senast: hannie
·
Fälttävlan Måste bara lägg in lite bilder från Molinnas terrängträning i Skurup i Onsdags...! Iofs inte så höga hinder menmen... (d e jag som...
2
Svar
29
· Visningar
3 302
Senast: lojsan_
·
T
Tävling Såg på Hästliv i idag på tv:n och då visade dom Ponny agillity! :) Och jag håller på att växa ur "min" shettis (är inte min igentligen...
Svar
7
· Visningar
1 540
Senast: RebeckaKihlberg
·
J
Hoppning Om jag är 19 år får jag tävla D ponny i storhästklass då? :confused:
Svar
3
· Visningar
931
Senast: starcraft
·
G
Hoppning Hojhoj, nu skulle jag vilja att vi skapade en ny bildtråd :) Ni ska få stolt visa upp era hopphästar in action :D Skulle vara kul...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Granz
·
Tävling Hur har ni planerat er tävlingstermin i höst? Hur många tävlingar ska ni vara med i och varför? Ska ni debutera i någon klass eller ska...
Svar
19
· Visningar
1 357
Senast: Jochanda
·
J
Trav Tänkte kolla med er som vet hur montén i frankrike/italien funkar! Stefan har bestämt sig för att min ena polle ska börja tävla i...
Svar
12
· Visningar
1 495
Senast: Japanesen
·
M
Tävling Varför finns det så få lokaltävlingar? enligt ridsport (http://www.ridsport.se/svrf2000/termin/tTermin.asp) 5 lokaltävlingar i...
Svar
5
· Visningar
1 193
Senast: kopparberg
·
I
Fälttävlan jag tycker d verkar så himla kul :), men jag vet inte vart man ska vända sig om man vill börja träna lite smått? har en d-ponny som jag...
Svar
1
· Visningar
967
C
Distans Är lite sugen på att prova på distansritt, men har inte hittat några prova-på-ritter i södra norrland där jag bor. Är det någon som har...
Svar
7
· Visningar
1 227
Senast: Camilla_H
·
R
Hoppning Hur många av er rider på hävstångsbett (tänker främst på pessoa)? Och rider ni på det även när ni inte hoppar?
2
Svar
21
· Visningar
1 761
Senast: Olinda
·
M
Western hälp hur ska jag göra? bestämde mig för att ta ut en sadelprovare direkt till min häst och då jag inte har något jobb utan lever på...
Svar
12
· Visningar
2 093
Senast: Fendi
·
B
Islandshäst Varför heter det Islandshäst och inte Islandsponny. De allra flesta islandshästar/ponnys håller ju ponnymått!
Svar
8
· Visningar
1 751
Senast: Roheryn
·
Körning Jag har en bruksnordis som jag mestadels kör. Är lite fascinerad av att hon verkar vara en naturbegåvning på att backa. För det mesta...
Svar
8
· Visningar
1 109
Senast: Fia-Lina
·
Trav Några av er kanske minns att vi var nära att köpa ett årsföl i fjol!? Hur som helst så blev det inte av.....vi fegade ur...Nu fick jag...
Svar
9
· Visningar
1 146
Senast: Lilla
·
Körning när ja tömkör min polla "knäpper" hon bara av i nacken, hur ska jag göra för att hon ska börja använda bekdelen och höja ryggen?, någon...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Nora
·
C
Fälttävlan hej!!:D hvordan er banen i mariestad. skal tävla der 27-28 august... noen bilder??? er 1m banen stor??
Svar
5
· Visningar
953
Senast: Colette
·
T
Fälttävlan ...vilka får man se på täby nästa helg??? Jag kommer iaf, i bättre dressyr och terrängform än nånsin förhoppningsvis :D
Svar
14
· Visningar
1 077
Senast: shady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

Tillbaka
Upp