Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Fälttävlan Någon som vet vad det kommer vara för klasser i Vinslöv i oktober? Det står inget på förbundets hemsida och proppen på klubbens sida...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: FälttävlansProffset!
·
A
Fälttävlan Kan någon tipsa om bra debutant banor för B-ponny (inte alltför läskiga... ;) Tyvärr är det ju inte så många tävlingar så att man kan...
2
Svar
39
· Visningar
3 193
Senast: FälttävlansProffset!
·
Q
Tävling Nån som vet om det kommer nån blåbärshopptävling nära Stockholm?? Jag har börjat tävla på mitt 4 åriga sto och vi vill komma ut på mera...
Svar
4
· Visningar
1 078
Senast: tant agda
·
M
Hoppning Undrar om någon kan ge oss ett råd ang våran 6 åriga d ponny, på träningar och här hemma hoppar han som ingenting 1 meters banor men...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: maria_b
·
N
Hoppning Vet någon om de finns några specielle Reg eller Nat meeting nu inomhus Med Lb La klasser ?
Svar
3
· Visningar
670
Senast: SanchoPancho
·
P
Western Om hästen har hästlicens,gäller den på A,B och C tävling eller är det som med ryttarlicensen att det är en C licens och att man sen...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Intejag
·
B
Körning Hur långa tömmar skall man ha om man skall köra redskap och eller vagn med stor arbetshäst typ ardenner? Var finns det bra kvalite på...
Svar
16
· Visningar
3 133
Senast: plumpen
·
Distans Jag blir så less på att intresset i norrland och ffa i norrbotten är så svalt (läs: iskallt) när det kommer till distansritt! Här uppe...
Svar
10
· Visningar
1 371
Senast: Eweliina
·
S
Islandshäst Någon som har hört talas om/köpt/sett Eyjólfur Ísólfssons instruktionsfilm? Såg att agersta ridsport hade den, men kostar visst 800:-...
Svar
6
· Visningar
1 454
Senast: ang
·
K
Fälttävlan När man ska ta fältävlans kortet? Vilken slags säkerhetsväst måste du ha? under kortet alltså? Vore tacksam för svar!
Svar
4
· Visningar
921
Senast: tant agda
·
Fälttävlan Kolla här: mms://161.52.105.149:8080/ :) Live-tv från Ribban. Det verkar vara en fast kamera för tillfället. Man kan se ryttarna...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: Idasagare
·
I
Körning Jag undrar om det är någon av er som vet var man ska vända sig angående körlektioner? Helst med stor häst. Tacksam för alla svar
Svar
1
· Visningar
802
Tävling Det är ju för farao väldigt pinsamt att se folk som inte kan TR! :mad: Var och tävlade i dag. In kommer en tjej i 1,10 klassen. Hon...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 649
Senast: rubytoo
·
Trav Har ganska nyligt fått en varmblodsvallack på 7år där förra ägaren har gett upp pga av hästens skadeproblem. det är en häst med väldigt...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: Lena
·
M
Hoppning Är det fri betsling för häst på hopptävlingar? :confused:
Svar
2
· Visningar
760
Senast: starcraft
·
W
Hoppning Vad använder ni för bett på era ponnyer/hästar när ni tränar/tävlar hoppning??? Och varför använder ni just det bettet???
2 3
Svar
42
· Visningar
2 811
Senast: MaddeO
·
J
Trav Tycker att det går alldeless för trögt här inne! Tänkte kolla hur det har gått för era hästar? Hur många starter, hur många...
2
Svar
27
· Visningar
1 913
Senast: Duff
·
Islandshäst Här, där jag bor.. finns ingen, alltså INGEN! kompis eller någon jag känner som har samma starka intresse som mig. Islandshästar! Nog...
2
Svar
28
· Visningar
2 889
Senast: Tibra
·
Z
Körning hej hej... behöver hjälp med att hitta den "perfekta" vagnen till min shettis.. hemmabyggda, länkar till hemsidor.. allt av...
Svar
6
· Visningar
1 018
Senast: DubbelAnnika
·
Tävling Är de någon som vet om man kan man ta grönt kort på en annan klubben en den som man är medlem i? :confused:
Svar
3
· Visningar
822
Senast: mathil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp