Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Genom alla år. Årets resultat har jag. Måste utvidga mitt projekt lite. :) Även smått och gått fakta om ekipage som tagit medalj...
Svar
4
· Visningar
2 308
Senast: Akustik
·
H
Tävling hej! Jag undrar om man kan tävla i chaps och ridsko i lokalhopptävling? Tacksamm för svar! / Hästsko :rofl:
Svar
2
· Visningar
823
Senast: hästsko
·
F
Körning Hejsan! Var inne och tittade på Hansbos hemsida för att se om de hade snabbfästen för skaklarna till sina selar. Det enda jag hittade...
Svar
5
· Visningar
1 086
Senast: Fiona
·
B
Tävling Har efteranmält mig(10/8) till tävling på söndag. Startlistor har kommit ut. Jag fanns inte med där. Är det så att jag får vänta till...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: shampiz
·
H
Dressyr Var är lättast att börja linda? Hur hårt ska det sitta ? Ibland när jag lindar så när jag kommer till slutet så har den där...
Svar
19
· Visningar
3 727
Senast: High_Fever
·
Islandshäst Var tog gästboken vägen på VM:s hemsida??? Suss
Svar
14
· Visningar
1 411
Senast: chrysler
·
A
Tävling okej, känns lite pinsamt. Men jag har inte grönt kort. jag har ridit i hela mitt liv och vairt medryttare och fodervärd många gånger...
Svar
7
· Visningar
843
Senast: shampiz
·
Körning Är det någon som vet hur man kan göra för att rigga om så att man kan använda en släde, tex en rissla till att köra par med? Vore...
Svar
4
· Visningar
1 207
B
Dressyr Jag undrar över hur det fungerar när man bedöms i dressyr om man har en häst med bara ett öga, om de gör avdrag på allmänt intryck pga...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: Immer
·
Körning Vet inte om tråden ska ligga här eller på hantering, men men. ;) Jag har en märr jag tänkte kör in. Tömkört mycket och hon är jättebra...
Svar
6
· Visningar
937
Senast: AnnaKarinA
·
O
Western Ni som rider fjording (jo, jag VET att ni finns :smirk: även inom western) Vad har ni för sadel på era hästar egentligen? Jag har...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: pepsi
·
Tävling Nu är det så att jag har anmält min stora häst till en tävling, men jag tror att det är för tidigt för honom. Klubben som anordnar...
Svar
7
· Visningar
1 091
Senast: starcraft
·
Hoppning Är det någon här som vet om man måste ha gröntkort för att tävla i hoppning på lokal nivå??
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Oktober
·
T
Islandshäst Jag undrar om det finns andra tävlingsgrenar än gångarterna. Finns trail och terräng kvar??? Dressyr vet jag ju att det finns. Sen...
Svar
10
· Visningar
2 835
Senast: Freyr
·
D
Western Jag vill gärna ha lite tips på "styrövningar" för att träna hästens följsamhet och smidighet, och även mjukhet på. Dvs olika "banor"...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: Dressed_In_Red
·
Körning funderar på att köpa ett par benskydd till min minishettis bamse. är det något att rekomendera? (det är dom på bilden jag...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: Smurfoff
·
Dressyr Jag har en fjordvallack som jag tävlar och tränar dressyr (o lite hoppning) upp till LA:1 än så länge. Det funkar bra med form och rythm...
Svar
12
· Visningar
1 113
Senast: Malinigbg
·
T
Trav Vart kan man lära sej mer om monté?
Svar
6
· Visningar
1 020
Senast: Trotting_horse
·
M
Hoppning Har en bild på min kära syster när hon tävlar "sin" häst! Vad tycker ni om hästen? Min syrra vet redan att hon måste lugna sig i...
Svar
17
· Visningar
1 329
Senast: CeciliaHeikne
·
C
Hoppning Vill se lite vad ni tror om den här hästen. Vilka svårigheter/lättheter med denna kroppsuppbygnad. Vad ger fördelar nakdelar, Är det...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 741
Senast: Saturnus*
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp