Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Körning DM i brukskörning blir det på Hästa gård, Järvafältet den 18/10 kl. 10.00
Svar
10
· Visningar
1 524
Senast: Majken
·
C
Körning Jag vill så gärna att min lilla häst ska bli inkörd.. Vi har tränat tömkörning lite till och från i ett år och jag har kunnat spänna...
Svar
7
· Visningar
1 567
Senast: _L_
·
T
Körning Funderar på att köpa hööks körning från koja till slott, är det någon som har denna? är den bra, vad visar den,vilka selar selar de...
Svar
7
· Visningar
1 188
Senast: Tokmaja
·
M
Körning Hej! Är det någon som vet några köraktiviteter i stockholmsområdet under vintern. Inomhus maraton eller annat. Det känns ju ganska långt...
Svar
3
· Visningar
1 127
Senast: alisson
·
M
Körning Har köpt två körhästar ifrån tyskland och funderar nu på transporten hem. Har kollat med transportbolag och dom vill ha 12000 +moms för...
Svar
10
· Visningar
1 436
Senast: miamiamia
·
M
Körning Om en häst är tävlad i svår körning är det då på elitnivå eller? :confused:
Svar
1
· Visningar
1 042
Senast: miamiamia
·
C
Körning Är det svårt att lära en shettis att svänga med vagn efetr sig, jag har kollat när olika hästar körs och har oxå provat att dra en liten...
Svar
4
· Visningar
1 330
Senast: pimy
·
M
Körning Hej Var det någon som såg Körningen på Hästliv igår. Grannen ringde över till mig och sa att dom sett mig på TV. Är det någon som spelat...
Svar
12
· Visningar
1 787
Senast: Myrapyra
·
Körning Jag vill börja köra min fd varmblodiga travare, men bara i lugn trav, han är väldigt pigg och jag vill inte att han ska dra iväg med...
Svar
19
· Visningar
1 745
Senast: Tomaten
·
B
Körning hejsan svejsan! Har en liten fråga om hur bred vagnen får vara för c-d ponny! kommer inte riktigt ihåg hur det ska va... :confused...
Svar
3
· Visningar
969
Senast: **BORTTAGEN**
·
N
Körning behöver man ha svanskappa på en loksele om man har en baksele?
Svar
3
· Visningar
1 186
Senast: pulkan
·
K
Körning Jag ska köpa en ny vagn till min fjording och tänkte se efter om ni har några tips om var man kan köpa bra och prisvärda vagnar? Den ska...
Svar
4
· Visningar
1 532
Senast: keresh
·
A
Körning Jag har en fråga angående "fastsättningen" av partömmar. Jag har läst men bara i en enda bok att man ej ska dra innertömmarna genom de...
Svar
6
· Visningar
2 605
Senast: alisson
·
F
Körning Vad skulle ni ha för utrustning, sele mm, om ni skulle köra en flakvagn??? Den är ganska lätt och hästen som ska dra är en grov...
Svar
5
· Visningar
1 206
Senast: pulkan
·
G
Körning Utan att bli ruinerad??? :crazy:
Svar
9
· Visningar
4 310
Senast: **BORTTAGEN**
·
K
Körning Den 26 okt. kommer det att finnas möjlighet för de som vill träningstävla i dressyr och precision. Främst lätt klass, men vid intresse...
Svar
7
· Visningar
1 495
Senast: Millis22
·
M
Körning Någon som har en sådan? Vad tycker ni om den, är lädret bra? Tipsa även om sidor där ni har köpt just eran loksele å berätta vad ni...
Svar
5
· Visningar
2 205
Senast: martina
·
J
Körning Har en liten shettis 12år, 95cm hög som har varit ponnytravare några år. Funderar på att dra ner på travtävlandet och satsa på...
Svar
5
· Visningar
1 531
Senast: Gisburne
·
Körning Jag har idag provat min ny begagnade loksele på grabben här.Men båda bogträna viker sig inåt dvs stoppningen syns bakifrån.Om man tänker...
Svar
9
· Visningar
3 203
Senast: LIA
·
Körning Hejsan! Är det någon som har erfarenhet av att köra in fullblod? Hur har det gått?? Har funderingar på att KANSKE köra in mitt...
Svar
8
· Visningar
1 863
Senast: BJÖRKIS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp