Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Hoppning Jo jag har suttit här och spånat lite på min framridning och kommit fram till detta upplägg: 15 min skrittas (jag leder honom) 20 min...
Svar
11
· Visningar
1 847
Senast: trazel
·
F
Hoppning Finns det någon som vet hur man kommer över en "olycka" som har samband med hinder?? Blev illa avkastad för snart 6 år sedan. Skadade...
Svar
8
· Visningar
1 580
Senast: trazel
·
S
Hoppning Jag undrar hur bred en oxer får vara på tävling i 90 hoppning?Tacksam för svar!
Svar
16
· Visningar
6 522
Senast: X_tremless
·
Hoppning div III på storhäst lr är det bara här som de inte har det?? För ja skulle jättegärna va me i det men så såg jag att det inte fanns :(
Svar
11
· Visningar
1 273
Senast: trazel
·
Q
Hoppning hej undrade om man behöver tex grönt kort för att starta en tränings tävling (alltså ingen klubbtävling) utan man åker till en annan...
Svar
4
· Visningar
1 164
Senast: Qudexco
·
O
Hoppning när började ni hoppa era unghästar??? vet nämnligen en som hoppar sin 3 åring 80 cm.. :crazy: det kan väl inte vara så bra för ponnyn...
Svar
19
· Visningar
3 338
Senast: _otursbarn_
·
B
Hoppning Jag undrar hur reglerna är ang. unghästar... Om man har en 5 åring, är det så att man måste rida felfritt 2 ggr i unghäst klass på en...
Svar
7
· Visningar
2 921
Senast: Domaren
·
T
Hoppning gnagg-ML-1474088-ML-
Svar
0
· Visningar
1 014
Senast: Tican
·
Hoppning Hej! Jag skulle vilja veta hur höga hinder det är för en C-ponny på klubbtävlingar?. Är det även unghästklasser på klubbtävlingar?? Är...
Svar
2
· Visningar
1 718
Senast: Joyride
·
E
Hoppning hästens hoppmod ?jag har en häst som hoppar med glädje upp till 110 ungefär sen är det tvärstopp :eek: iaf jag känner att hon inet...
Svar
4
· Visningar
1 834
Senast: Estelle
·
S
Hoppning Jag kan knappt tro vad jag skriver just nu men såhär är det... Jag har ett 14-årigt sto, tävlad 1.10 och ligger dressyrmässigt...
Svar
9
· Visningar
1 574
Senast: aneka
·
P
Hoppning vilka regler gäller inom hoppningen?
Svar
5
· Visningar
2 246
Senast: Xenox
·
Hoppning Såg i nya Ridsport två bilder på olika ponnier som gick på bett som jag inte trodde var tillåtna på ponny. Den ena bilden hade ponnyn...
Svar
4
· Visningar
1 469
Senast: Fiorano
·
M
Hoppning Får man göra de på hopptävlingar?? på ponny!
Svar
9
· Visningar
2 588
Senast: Lady_S
·
B
Hoppning Jag har en dotter som tränar för en välkänd elit-ryttare som är A-tränare som anses vara en av de bättre i landet. Under flera år har...
Svar
8
· Visningar
1 866
Senast: Lethal
·
Hoppning aså ja vill börja hoppa bankar o vattengravar :D men när börjar dom koma in i klasserna :confused: :confused: :bump:sanna :bump:
Svar
4
· Visningar
1 226
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Hoppning Hur många meter ska det vara emellan två hinder i en kombination med två galoppsprång för en c-ponny?
Svar
10
· Visningar
2 238
Senast: ameo
·
W
Hoppning Var någonstans (och vilket datum) gick Stockhholms DM i hoppning för häst i år? //Kristin
Svar
1
· Visningar
1 070
Senast: Estelle
·
Hoppning Kom att tänka på en händelse som utspelade sig på den sista tävlingen för i år jag var på. Det var ENORMT mkt starter och 3 klasser den...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 083
Senast: kopparberg
·
T
Hoppning Har du oftast med dig en eller flera hästar när du åker ut och tävlar??!
Svar
13
· Visningar
1 556
Senast: Johanna_m
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp