Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Dressyr Dressyr-SM går på Hammarö 11-14/8. Vilka tror ni går till final resp. får medalj.
2 3
Svar
52
· Visningar
8 138
Senast: hannahoj
·
C
Hoppning Har funderingar på att bygga egna hinderstöd, men vet inte riktigt hur jag ska bete mig... är det någon som har tips?
Svar
7
· Visningar
2 359
Senast: Stopek
·
Y
Fälttävlan Har någon nått bra tips på ett träningsläger där man kan ta fälttävlanskortet. Finns det nått ställe där man även kan få låna...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: Zirocco_
·
Fälttävlan Har nu avklarat deb och börjat tävla lätt (med en halvt misslyckad premiär i örebro) och satsar på att ta märke 2 i början av...
Svar
2
· Visningar
1 128
Senast: tant agda
·
Fälttävlan Var det någon som såg Magnus Gällerdahls vurpa idag under fältridningen? :eek: Det såg hemskt ut :(
Svar
19
· Visningar
1 585
Senast: Yoghurt
·
M
Fälttävlan På TVn snackade dom om maxpuls, men dom sa aldrig vad den låg på. Kollade sen igenom TR lite snabbt men hittade inget... Är det en i...
Svar
9
· Visningar
1 219
Senast: fio.
·
J
Islandshäst Jag läste nån tråd om det här förut, men jag fattade inte riktit. När jag är typ 19 får jag tävla med en islandshäst som är 135cm i mkh...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: turbofling
·
Körning jag har fått låna hem denna selen av en kompis men hon vet inte heller vad det är för en sele, ser den bra ut? pris? kvalite? :confused...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 107
Senast: Gullan86
·
Trav Med risk för att få tråden flyttad, eller att verka helt förvirrad måste jag ändå fråga: Är det Wahlsten eller Walsh som märker sina...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: cämela
·
Distans Vad tävlar och tränar ni i för sadlar och vad ser ni för fördelar med dem mot andra sadlar? Engelskt,western,bomfritt? Varför valde ni...
2
Svar
30
· Visningar
3 427
Senast: duracell
·
Western Läste för ett tag sedan ett Western magasine som kom med när man köpte hästfocus. Nu är min fråga Hur ser ett par jeans med...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: __sandra__
·
F
Western Jag har varit på en liten d-tävling för ett antal år sedan och tävlade då min tre år unga häst i beginnersklasser. Nu har vi kommit...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: cinnas
·
Trav Dum fråga kanske, men vilken tid är första start när det är lunchdubbel??
Svar
1
· Visningar
750
Senast: lsz
·
M
Tävling Hej är det någon som vet någon sida där man kan hitta resultat från tävlingar. tacksam för svar maria
Svar
2
· Visningar
727
Senast: starcraft
·
Trav Efter start i Amatörföreningens provlopp i dag så började jag fundera på hur det funkar med farthållning och bestraffningar i provloppen...
Svar
10
· Visningar
1 227
Western ... till ny hård, knarrande sadel! Jag har nu nyss köpt en ny sadel, har ni tips på hur man får den att sluta knarra och bli mjuk...
Svar
9
· Visningar
1 227
Senast: kazam
·
Fälttävlan På Fredag bär det av till Örebro och Busans första debutant. Hur många av er kommer att vara där? Tant Agda och Darkness skulle komma...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 380
Senast: Cheran
·
B
Övr. Grenar Tjoho vilken liten kämpe min älskade lilla arab är, ett löphuvud av stål är vad denna lilla fuxhingst har. Är väldigt nöjd med hans...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: shady
·
T
Dressyr ... vad använder ni för bett vid uteritter? :bow:
2
Svar
37
· Visningar
2 442
Senast: Houdinie
·
W
Hoppning Hur rider ni era hästar under en vecka?Alltså ni som tävlar hoppning. Snälla sätt upp ett bra schema för en hopphäst! Så man får med...
Svar
15
· Visningar
1 179
Senast: Sprang/Dressur rytter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp