Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Jag hade tänkt klarar mig med min bomlösa på min 3 åring ett tag. Men nu känner jag bara nej! Det går inte. vad tror ni kan passa...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Bill
·
  • Låst
Dressyr ngn som orkar skriva ner vilka rörelser som hästen ska kunna när den är utbildad LC,LB, LA osv? eller länka till ngn hemsida där det...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: linnsan
·
S
Dressyr Läste för ett tag sedan en artikel om att dressyrtränare som använde viktbots för att få högre benlyft på hästen. Är detta vanligt? Ger...
Svar
8
· Visningar
1 141
Distans Hej! Har lite nybörjarfunderingar som jag tänkte att ni som rider/tävlar distans kankse kunde svara på! :) *Är det någon som rider...
Svar
8
· Visningar
1 641
Senast: Habina
·
Dressyr a la Otto Schumacher, finns det fler märken som har det? Jag menar alltså dessa med en mjuk svängning så att de hänger snyggt... Vill ha...
2
Svar
27
· Visningar
3 642
Senast: Centaur
·
B
Hoppning Nu så har jag fått mina sporremmar, men spelar det ngn roll om man har läder eller ''tyg'' när man ska sätta fast sporremmar mellan...
Svar
9
· Visningar
1 493
Senast: brosen
·
Dressyr Hej alla dressyrare.... Nu ska hoppiga jag försöka mig på lite dressyr. Har ett pannband med stooooraa swarovski stenar. Men min...
Svar
5
· Visningar
1 225
Senast: Johanna89
·
Dressyr Vad har ni för paddar till era lindor? Märke? Pris? Färg? osv. Vad tkr ni om dem bra/dåligt? Varför andvänder ni paddar?/Varför...
2
Svar
21
· Visningar
2 080
Senast: Ilion
·
Körning Är det någon som har bra bilder på parskaklar. Funderar på att göra men vet inte riktigt hur man ska konstruera dom för att det ska...
Svar
6
· Visningar
2 776
Senast: gadriel
·
Islandshäst Hej! Hur gör man så att hästen får bättre balans ?
Svar
8
· Visningar
1 643
Senast: Hasufel
·
J
Hoppning HAr äntligen hittat en appalosa silver star som ska passa min häst. Dessutom ska den vara mot hopp enligt annonsen och tjejen. Dock...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Inka-90
·
Trav Vilka har redan betäckt och fått dräktigt? Vilka hingstar har ni betäckt med? Vi har än så länge en dräktig. Det är Smaragd Broline som...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 308
Senast: Grethe
·
S
Fälttävlan Tjena! Är mer för galopp egentligen, men bara älskar o titta på dressyr och terrängritter när det är fälttävlan:bump: sen e de ju kul o...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: Idasagare
·
Trav Jag vet att jag är lite överdrivet känslig mot smygreklam och vinklade artiklar, så det här är väl egentligen inget att bry sig om...
Svar
8
· Visningar
1 226
Senast: Mannagrynet
·
G
Distans Kan någon förklara för mig logiken i vart nånstans trådar ska placeras? Vad i all världen är skälet till att de trådar som är mest...
Svar
15
· Visningar
1 606
Senast: cardigan
·
L
Dressyr Är riktigt sugen på stövlar med dragkedja på insidan. Vilka märken är det som har det? Eller kan man sätta det i vilken stövel som helst?
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: LinneaM
·
Hoppning Jag har tänkt att ta grönt kort för att kunna hoppa runt nån liten klubbtävlig då och då. Då undrar jag vilket tävlingsreglemente jag...
Svar
4
· Visningar
987
Senast: lulski
·
Dressyr Nån som vet några snygga ridstövlar som inte kostar så otroooligt mycket...? :cool: Och som ska vara av god kvalitet ändå. Under...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Ellyne
·
Dressyr Någon snäll människa som vet hur lång tid det tar att rida lb:3 resp la:3?? vad står det på "pappret" ska i väg och rida i morgon och...
Svar
2
· Visningar
757
Hoppning Hur rider ni era hästar på en hoppbana? Låter ni hästen gå i form mellan hindrena för att mot hindret låta hästen få "komma upp" med...
Svar
14
· Visningar
3 040
Senast: midnight surprise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp