Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Ridning Fasen va ont det gör när man flyyyger av i galoppen! :mad: Det var andra gången jag red honom (ny häst) och han vägrade sakta ner i...
2
Svar
25
· Visningar
2 480
Senast: McFlurry
·
G
Ridning Hej! Vet inte riktigt om detta är rätt forum men annars får väl moderator flytta tråden;) Jag undrar om man fortfarande får komma...
Svar
1
· Visningar
805
Senast: toughcookie
·
A
Ridning Jag har en helt underbar ridtravare som är väldigt välriden & utbildad. Brukade rida i paddocken regelbundet tidigare, men så rann...
Svar
10
· Visningar
1 153
Senast: n33Lu
·
W
  • Låst
Ridning Är det inte dax med en bild och film tråd här på ridtravar forumet, som vi kan dela mellan varandra =) :d Jag skulle iallfall tycka det...
2
Svar
21
· Visningar
2 468
Senast: IngelaH
·
S
Ridning bytar ni bett på er häst ibland eller rider ni alltid med samma? vilka bett bytar ni mellan i så fall och varför? det skulle vara...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 722
Senast: misen
·
Ridning Jag har nu två hästar och har så dåligt samvete när jag mest rider den ena. Skulle vilja höra lite hur ni gör som har 2 eller kanske...
Svar
7
· Visningar
870
Senast: Lazio
·
J
Ridning På tisdag ska jag åka och prova ut en sadel till min arabvalack, och förhoppningsvis hitta en passande i rätt prisklass. Jag skrotade...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: M-oaa
·
Ridning när ja red min häst igår lade jag märke till att hon hade lite konstiga läten för sig, svårt att beskriva hur det lät men det möjligt...
2
Svar
21
· Visningar
4 834
Senast: Immer
·
H
Ridning Här sitter jag på en c-ponny som är mindre än min foderhäst, jag är ca 162 lång och väger ca 50 kg, kommer troligtvis inte växa mer pga...
Svar
10
· Visningar
1 150
Senast: WonderWoman
·
Ridning Hej, Jag har en varmblodig travare som jag haft sen feb. förra året. Nu till frågan, han har alltid haft svårare för att ta hö...
Svar
1
· Visningar
742
Ridning hej! jag har två hästar en gammling på 25 som är pigg och glad och en herre på 11 som jag tränar och utblidar. dock blir det så att...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: timme
·
U
Ridning Hur mycket motioneras era/eran häst?/ålder? och hur ser foderstaten ut? :laugh:
Svar
1
· Visningar
902
Senast: Elina8
·
U
  • Låst
Ridning Min häst har varit halt lite till och från och äter nu metacam i 5dagar,men hur ska jag rida igång honom? Han skrittades sen...
Svar
4
· Visningar
779
Senast: IngelaH
·
M
Ridning Jag tycker att alla ska lägga ut sina mysigaste bilder här . Samt skriva om sin ponny/häst . så ladda bara upp bild och skriv :D
Svar
1
· Visningar
915
Senast: bejkonfis
·
E
Ridning Halloj alla bukare! Nu är jag på jakt efter en "lär dig rida/sköta häst" dvd som riktar sig till vuxna. Jag har en vän som är 40 +...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: _Elin_
·
Ridning Nu hoppas jag att den här tråden hamnar rätt. Min häst är väldigt ojämn. Han har tidigare gått löp och jag behöver hjälp med att muskla...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Totola
·
A
Ridning Jag har en helt underbar vbl valack, 170mkh, superfin ridhäst modell... Hoppar som en gud & är lika fin i dressyren... Har superfin...
Svar
17
· Visningar
2 149
Senast: AusboCaligula99
·
Ridning (Hoppas detta ligger i rätt forum) Vad är det generellt för skillnad på tvådelat och rakt bett? Kan man svara på det? Har sökt på...
Svar
3
· Visningar
1 821
Senast: minimal
·
Ridning OBS! Kolla inlägget under detta inlägg för en kortare sammanfattning om ni inte orkar läsa igenom hela det här inlägget! Hej! Jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 419
Senast: mumin
·
A
Ridning Hej!Jag har en D-ponny på foder på 15 år som i slutet av Juli blev behandlad för atros i vänster fram-kota. Han stod i vilohage i 5...
Svar
7
· Visningar
1 369
Senast: heartstring
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp