Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Ridning Vad betyder begreppet lösgjord för dig? Jag tycker mig förstå att ordet lösgjord betyder olika saker för olika folk.
Svar
12
· Visningar
1 572
Senast: Jegra
·
F
Ridning Förr i tiden kunde tydligen 6 åringarna alla rörelser och tävla och vinna i svår dressyr. Idag kan 6 åringarna knappt byta galopp. Hur...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 147
Senast: Jfrelin
·
C
Ridning Nu e jag trött på att se alla som ska träna skolor, halvasteg, hoppning o allt möjligt men de kan ju inte ens svänga eller stanna sin...
Svar
15
· Visningar
1 379
Senast: true_blue
·
Y
Ridning Jag har fått en häst till, ett sto, engelskt fullblod, 3 år, bra stam, trevlig exteriör, bra psyke, toppen gångarter. Det lät bra va...
2
Svar
29
· Visningar
2 045
Senast: Shasta
·
P
Ridning har en nordsvensk travare som jag ägt ett år...har jobbat honom värligen från grunden...(trodde jag) i dag vill han inte trava utan...
Svar
7
· Visningar
1 784
Senast: Jane_Done
·
Ridning vad anses det egentligen om halsförlängare/"gummiband" innom AR? Måste ju ha det för annars går han med underhals och kan inte slappna...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 504
Senast: C_L
·
Q
Ridning Jag har en systerdotter på 5 år och jag har lovat henne att jag ska lära henne rida. Visserligen är jag ingen utbildad tränare, men...
Svar
4
· Visningar
1 110
Senast: must
·
C
Ridning Kanske konstig fraga, men jag ska göra en intervju med en bekant som bade tillverkar och undervisar i ridning med damsadel, vad skulle...
Svar
16
· Visningar
1 927
Senast: C_L
·
A
Ridning I den senere tid har jeg sett noen oppvisninger og bilder tatt fra oppvisninger gjort av barokkryttere. Alle har veldig store kjoler som...
Svar
7
· Visningar
1 182
Senast: Vimsan
·
Ridning Vi har ÄNTLIGEN fått bredband här på bonnvischan, så nu vill jag kolla på roliga filmsnuttar. Länkar mottages tacksamt!
Svar
3
· Visningar
1 228
Senast: psychogrrl
·
L
Ridning Är det någon som har några förslag på stall att göra utomlandspraktik på? tacksam för alla förslag... Tack på förhand! //Lina
Svar
1
· Visningar
729
Senast: Melli
·
Ridning Vad menar DU när du säger att du tränar AR? Har läst ett antal inlägg där olika personer skriver att de tränar AR. Men det känns som...
Svar
8
· Visningar
1 155
Senast: true_blue
·
S
Ridning Ville bara säga att om ni har möjlighet att se denna Gala som kommer till Stockholm, Göteborg och Malmö så se den! Helt fantastisk show...
Svar
1
· Visningar
934
Senast: tottenham
·
E
Ridning vart finns FAQ\'n?? jag kan bara inte hitta den :confused: Någon hade skrivit i nåt inlägg; men jag hittar den inte där? den översta...
Svar
5
· Visningar
794
Senast: EmMmY
·
S
Ridning Nu kom jag på en ny spinn-off appropå tråden "Vad är jag inne på? (ridsätt)". För att inte dra iväg även denna tråden i fördärvet så...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 742
Senast: Whirlie
·
C
Ridning Nu känns det som om det tagit stopp, min sits är samma som den var för ett år sedan :crazy: Behöver tips man kan göra för att träna upp...
Svar
17
· Visningar
1 385
Senast: concierge
·
G
Ridning Igår fick jag och en polare en liten inblick av den akademiska ridkonsten. När vi träffade 2 människor som ridit detta länge. Först...
Svar
7
· Visningar
1 303
Senast: Gilan
·
O
Ridning Ny kommer jag men en som säkert väldigt många här inne tycker är en dum och korkad fråga. Men jag vill väldigt gärna veta. Vad är AR och...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: overtyre
·
Ridning ska berätta lite om mina svårigheter :D jag har en STOR häst som e 175 i mankhöjd av det gamla hbl stammen (dom kraftigare typerna) och...
Svar
13
· Visningar
1 289
Senast: keramin
·
Ridning vad har ni för raser och varför valde ni just den? *jag har ett tinkersto jag köpte av en hästhandlare som jag red in, sedan snubblade...
2
Svar
37
· Visningar
3 081
Senast: NobleArt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp