Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har nu kommit fram till att jag gillar min kavaj men vill ha en till. Jag vill ha en ljusgrå att ha i dressyren. Finns det nån sådan...
Svar
10
· Visningar
906
Utrustning Jag har sett flera som skriver att de inte vill ha aluminiumgolv eftersom man inte kan se när det blir dåligt. Är det nån som faktiskt...
Svar
13
· Visningar
3 503
Utrustning Jag har letat lite efter hink med flat baksida, av lite mindre storlek... Någon som vet om det finns typ 8-10-liters såna här? (mina...
Svar
15
· Visningar
1 180
Senast: ameo
·
Utrustning Jahopp, det är lätt att vara efterklok.. lånade ut släpet till en nära vän.. allt frid och fröjd. Tills jag lastar i min häst två dagar...
Svar
6
· Visningar
5 030
Senast: zoomzom
·
Utrustning Vad tusan har ni för westernsadlar till era överbyggda hästar? Vi har en quarterhäst som är överbyggd bak och alla sadlar åker fram...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: Seabaz
·
Utrustning Har någon tips på snygga, hållbara dressyrbenskydd? Vita eller svarta, men helst vita:p
Svar
5
· Visningar
703
Senast: Mimmimamma
·
Utrustning Någon som provat? Var framförallt nyfiken på detta att den mäter symmetri i traven? Någon som har några synpunkter på produkten?
Svar
1
· Visningar
384
Senast: Sockerbit
·
Utrustning Jag kommer inte hinna få tag i glansen jag brukar använda till vår utställning på torsdag och jag är i behov av en riktigt bra som får...
Svar
10
· Visningar
2 556
Senast: Unafraid
·
Utrustning Har nu gått igenom flertalet dyra märken som inte vill hålla. Börjar fundera på om jag fått måndagsexemplar allihop eller om de helt...
Svar
13
· Visningar
2 328
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Någon här som har mycket erfarenhet av bomlösa sadlar? Funderar på att köpa en till min unghäst (Western modell) då jag är rädd att om...
Svar
14
· Visningar
2 218
Senast: BitCoin
·
Utrustning Har ingen erfarenhet av ett longeringssystem och skulle vilja veta om det finns någon där ute som har bra/dåliga erfarenheter av det.
Svar
11
· Visningar
3 720
Utrustning Letar nu ny/begagnad transport efter att vi sålt vår 1.5 hästars. Söker 2 hästars Ljus med öpnningsbara fönster och även gärna...
Svar
7
· Visningar
1 410
Senast: Chili
·
Utrustning Har funderat. Det finns ju diskussioner om huruvida benskydd lika gärna kan hjälpa som stjälpa. Att det blir för varmt helt enkelt. Nu...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 745
Utrustning Rider oftast min häst på vanligt 3-delat bett och det funkar bra.Vid vissa tillfällen, t.ex uteritt med andra hästar och träningar kan...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Diabetikern
·
Utrustning Hur lägger ni upp stigbyglarna som har enkelstigläder? (Webbers) De går ju att lägga över sadeln men jag har en väldigt dyr...
Svar
8
· Visningar
2 584
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Jag går hårt fram idag och vågar mig på att starta en fortsättningstråd på renoveringstråden. Den börjar bli lång och ohanterbar, få...
45 46 47
Svar
924
· Visningar
162 440
Senast: Lupino
·
Utrustning om du hade obegränsat med pengar, och en bil och körkort som klarar av att dra vilket släp som helst, vad skulle du då köpa för släp...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 663
Senast: Zoya
·
Utrustning Hej, funderar på att köpa en hästtransport där man kan transportera minst 3 stora hästar. Är det någon som har en sån och kan berätta...
Svar
0
· Visningar
460
Senast: Jess74
·
Utrustning Någon som köpt produkter därifrån? Vad har ni köpt, och vad tycker ni isåfall?
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 033
Senast: prallan
·
Utrustning Jag har lämnat in min sadel på försäljning hos ett välkänt företag för ca ett år sedan. De tog då bilder och lade ut på sin hemsida...
2
Svar
35
· Visningar
4 792

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp