Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej, jag undrar om någon har tips på vita ridbyxor (helskodda eller knäskodda med silikon) som inte är genomskinliga? Alla jag har...
Svar
7
· Visningar
1 993
Utrustning Jag behöver era råd. Jag behöver köpa ny hjälm och vill ha en reglerbar med tvättbart foder. Har en Tuff Rider nu och den är skön, men...
Svar
13
· Visningar
1 194
Utrustning Hej! Är det nån som har mått på ett par mantova ridbyxor från börjes. De ska kosta 499 med röda stjärn detaljer. Behöver mått
Svar
3
· Visningar
492
Utrustning ...hur gör ni med er utrustning? Jag ska eventuellt bli medryttare för en häst men vill gärna gå kvar på ridskolan. Det vore...
Svar
12
· Visningar
4 462
Senast: mily
·
Utrustning Vad har ni för tävlingskavajer? Tipsa gärna om prisvärda kavajer som är sköna.
Svar
10
· Visningar
1 431
Senast: kvandi
·
Utrustning Hej! Skulle vilja ha lite hjälp med denna "nya" loksele. jag tycker den är för tight runt halsen. Har ett hål kvar på den övre...
Svar
2
· Visningar
1 210
Senast: TheBeast
·
Utrustning Fick idag en sån på prov. Någon som har åsikter om denna hoppsadel? Är det dumt att köpa en så dyr sadel som inte går att ändra bredd...
Svar
5
· Visningar
3 609
Senast: Harbor
·
Utrustning Vi har en ny häst sedan 4 månader tillbaka och han har ingen egen sadel än. Han hade en egen Bates i början när vi provade honom som...
Svar
12
· Visningar
6 121
Senast: Harbor
·
Utrustning Vilken sorts stigläder är bäst att ha till sadel med kalvskinn för att minimera slitaget? Bör man ha stigläder i kalvskinn eller går...
Svar
14
· Visningar
3 317
Senast: Thrillie
·
Utrustning Jag har en dotter på 7 år som nyss börjat rida. Hon fryser så fruktansvärt om fötterna i sina vanliga ridstövlar och känner att jag...
Svar
6
· Visningar
1 419
Utrustning Nu är snön borta och ersatt av lera och regn. Samtidigt sjunger min bil på sista versen så jag försöker förbereda mig på att det blir...
Svar
9
· Visningar
2 263
Senast: Chili
·
Utrustning Vilka senskydd tycker ni är snygga och prisvärda? Då jag nu börjat hoppa lite vill jag ha bra skydd både fram och bak som går att tävla...
Svar
11
· Visningar
933
Senast: Aionee
·
Utrustning Sist jag helklippte min häst så stod han och skakade när det blev riktigt (!) kallt och grisigt, trots att han hade ett 400g täcke. Iom...
Svar
16
· Visningar
1 312
Senast: Lollis
·
Utrustning Jag har en tittig liten häst som tycker att det mesta är läskigt, speciellt vid uteritt ensam. Jag har funderat på olika saker som kan...
Svar
14
· Visningar
6 695
Senast: MalanMjöl
·
Utrustning Jag har funderat på att köpa ett rambo micklem när ekonomin tillåter. Det jag funderar är dock storlekarna, har läst mig till att de är...
2
Svar
33
· Visningar
5 244
Utrustning Hej! Är det någon som testat zandonas dressyrskydd? Jag undrar hur de är i kvalitet, passform och storlek? Jag letar dressyrskydd som...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: Jiffs
·
Utrustning Har funderat lite över vilka broddar som är lämpligast i snö? Vill ha så korta som möjligt, 2st i trakterna på varje hov då vi har mkt...
Svar
16
· Visningar
3 001
Senast: nullo-modo
·
Utrustning Sitter och tittar på annonser, då vi funderar på att byta ut den vi har nu, pga att vi troligtvis kör olagligt när vi stoppar in den...
Svar
5
· Visningar
708
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag skulle vilja veta om det finns en sadel som liknar Globus clic (hopp)? Har en just nu, men skulle gärna vilja ha en brun...:p...
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: Toxid
·
Utrustning Katalogen släpps imorgon och nyheterna trillar in på hemsidan, så dags för en egen tråd:). Av de jag sett i butikerna är jag väldigt...
20 21 22
Svar
430
· Visningar
44 466
Senast: Snurre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp