Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har funderat lite över vilka broddar som är lämpligast i snö? Vill ha så korta som möjligt, 2st i trakterna på varje hov då vi har mkt...
Svar
16
· Visningar
3 002
Senast: nullo-modo
·
Utrustning Sitter och tittar på annonser, då vi funderar på att byta ut den vi har nu, pga att vi troligtvis kör olagligt när vi stoppar in den...
Svar
5
· Visningar
708
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag skulle vilja veta om det finns en sadel som liknar Globus clic (hopp)? Har en just nu, men skulle gärna vilja ha en brun...:p...
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: Toxid
·
Utrustning Katalogen släpps imorgon och nyheterna trillar in på hemsidan, så dags för en egen tråd:). Av de jag sett i butikerna är jag väldigt...
20 21 22
Svar
430
· Visningar
44 471
Senast: Snurre
·
Utrustning Jag har 5 sadlar som jag inte alls vet vad jag ska göra med! De är b.la. sadlar efter bortgångna hästar som bara har blivit liggandes...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: Buck
·
Utrustning Är det någon som vet vad märkningen på mattes fårskinnspaddar står för? Jag har en padd som är märkt med VS, är det en allround- eller...
Svar
10
· Visningar
4 546
Senast: mily
·
Utrustning Jag ska på en träningshelg med ”fint folk” nästa helg och jag inser att jag inte vet ett smack om vad som gäller klädmässigt längre...
2
Svar
32
· Visningar
3 576
Senast: machafuko
·
Utrustning Jag ska köpa en Mattespad och undrar korrektion system och sadelfixering innebär. Hoppas någon kan hjälpa mig!
Svar
3
· Visningar
743
Utrustning Ska i vår "tömkörning in" en häst som jag kommer jobba från marken mycket. Bl.a tömkörning är tanken. Men vilka tömmar är bäst? Jag har...
2
Svar
30
· Visningar
3 576
Senast: Amanda_F
·
Utrustning K2 jump, Kontroll och Kontact? Hade ute en sadelprovare som tyckte att en av Albions hoppsadlar skulle passa min häst. Där och då föll...
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: Licorice
·
Utrustning Hej! Vi driver en privat ridskola och uthyrningsstall samt håller en del kurser/clinics ute hos andra. Hösten-15 så beslutade vi köpa...
Svar
8
· Visningar
4 451
Senast: spinxx
·
M
Utrustning Har en häst som står med hovböld, och hon fick en "sko" på kliniken. Den skon hade säkert varit bra om det var sommarväglag, men nu var...
Svar
3
· Visningar
1 796
Senast: Centaur
·
Utrustning Är det ngn som har erfarenhet av den? Har provat en ullstoppad men läste att den med foampaneler klarar mer manke och svänger lite...
Svar
0
· Visningar
523
Senast: lwt03001
·
Utrustning Hur är MH Alaska II (ridoverall) i storleken?
Svar
3
· Visningar
583
Senast: zingoo
·
Utrustning Vad är skillnaden på dessa västarna förutom priset? Har länge tittat på spooks västen och ser varm och go ut! Men har jacson västen med...
Svar
11
· Visningar
1 118
Senast: Equilina
·
Utrustning Hur varm och go är den ? Den ser riktigt skön ut och har funderat på att köpa den nu när den är lite billigare
Svar
11
· Visningar
688
Senast: machafuko
·
Utrustning En Pikeur Epsom kavaj, är den mer hopp eller dressyrpassande?
Svar
5
· Visningar
633
Senast: Saigon
·
Utrustning Vad har era hästar för täcke nu? Klippt eller inte? Ras? Vad använder du hästen till?
13 14 15
Svar
289
· Visningar
18 356
Senast: aleksis
·
Utrustning Jag har en 5 åring som jag letar en hoppsadel till. Jag vet faktiskt inte om hon har kort, rak rygg och bred eller hög manke och svängd...
Svar
5
· Visningar
1 071
Senast: animalasia
·
Utrustning Lasttränar nu när Brunte har vinterlov, men för att inte stressa mig själv om att inte batteriet ryker på bilen och att jag kan även...
Svar
7
· Visningar
731
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp