Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är det nån som testat flytbrickor, jag har ingen möjlighet att dra el till lösdriften och vattnet fryser hela tiden, heltidsjobb att...
2
Svar
22
· Visningar
5 362
Senast: skuggi
·
Utrustning Hej, Vad föredrar ni av ull eller fleecetäcke? Jag gillar egentligen fleece men tycker inte om när det blir statiskt och det riktigt...
2
Svar
21
· Visningar
2 309
Senast: Elisha
·
Utrustning Vad har ni för trosor när ni rider? Jag har själv börjat fundera på att köpa nya, då jag ibland får skav av sömmarna, men det verkar va...
Svar
9
· Visningar
999
Utrustning Någon som har erfarenhet av nexgen sadelpaddar??
Svar
2
· Visningar
641
Senast: Emoli86
·
Utrustning Hur är storlekarna på Hööks ridoverall? På en av recensionerna på sajten skriver någon att den är lite stor i storleken, upplever ni...
Svar
8
· Visningar
2 073
Senast: Thrillie
·
Utrustning Vilket föredrar du? Varför?
2
Svar
27
· Visningar
4 063
Senast: Ikaros
·
Utrustning Någon som har provat? Är de så bra som de verkar så önskar jag verkligen att jag hade provat på min häst för länge sen! Finns lite...
Svar
1
· Visningar
557
Svar
2
· Visningar
497
Senast: Nebraska
·
Utrustning Efterlyser riktigt varma sköna termoridbyxor som inte har så långa ben. Någon som har några tips?? Köpte hem Mountain Horse...
Svar
9
· Visningar
790
Senast: Kjerulfia
·
Utrustning Vet inte om tråden borde ligga här eller under vård, men jag chansar:p Enda anledningen till att jag startar denna tråd är för att jag...
Svar
3
· Visningar
5 845
Senast: Fideli
·
Utrustning kom ihop mig med stallägaren här om dagen och undrar vem av oss som har "rätt" Jag har en finsk häst, kallblod som har någon form av...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 792
Senast: Fiorano
·
Utrustning Har just nu ett CH Ashford remontträns från Hööks som jag tycker om, men detta har töjt sig så hemskt att det blivit tokstort för min...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: Fideli
·
Utrustning Har hemma en Amerigodressyrsadel på prov. Någon som vet vad det kan vara för modell: 18XL211190511 ___________________ DTAW 4...
Svar
9
· Visningar
2 198
Senast: Fiorano
·
Utrustning hej allihopa! Jag vet att detta är en mycket mycket svårt fråga att svara på för er men jag kan ju alltid ställa den och se vad det blir...
Svar
9
· Visningar
744
Senast: ziri
·
Utrustning Har ni något tips på några ridstövlar som skulle passa mina jättesmala vader? Dom är 31 cm runt vaden (där den är som tjockast), 46 cm...
Svar
6
· Visningar
3 547
Senast: Wembley
·
Utrustning Hej alla! Jag har haft ett fullblod i ca ett halvår, aldrig haft fullblod innan. Tänkte att jag kunde lägga upp bilder på honom så...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: Karlvic
·
Utrustning Nu har jag ÄNTLIGEN hittat produkter som håller mig varm när jag rider ut på vintern. Förutom tårna. Dom evigt kalla tårna :banghead...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 739
Senast: RubinNovak
·
Utrustning Det är dax för mig att byta ut min fina Boj Stabilo från 1980 men till vad? Har kollat lite på nätet och helst vill jag ha en Fautras...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 615
Senast: Novalisa
·
Utrustning Jag har fått nys på en hoppsadel som passar min häst, men tyvärr bara finns i hela tumstorlekar. Jag rider just nu i en 18" dressyrsadel...
Svar
13
· Visningar
2 977
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning hej allihopa! Lider just nu ngt otroligt då jag håller på och riderin mina nya petrie - dressyrstövlar. Gör så otroligt ont! De sitter...
Svar
7
· Visningar
1 197
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp