Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är det inte uppfunnet än eller är jag helt blind? Letar efter ett helt vanligt rakt bett (med eller utan port) med rörliga ringar i...
Svar
15
· Visningar
1 059
Senast: mily
·
Utrustning Har googlat i en timme nu men hittar inget svar på min fundering! Hade ut en sadelutprovare igår, och vi kom fram till att min häst ska...
Svar
3
· Visningar
4 728
Senast: mooi
·
Utrustning Ska köpa transport. Men undrar vilken av ovanstående som är rymligast, både i spiltan samt framför då jag vill ha med fronturlastning...
2
Svar
36
· Visningar
10 135
Utrustning Jag undrar, om man har en bomlös sadel som är ok att hoppa med men tryckplaceringen kan bli dålig, kan man då göra om stigbygel fästet...
Svar
4
· Visningar
674
Senast: nullo-modo
·
Utrustning Jag undrar om det är någon som vet skillnad mellan Dubarry Galway och Dublin River? De är vääääldigt lika varandra men Dubarry-stöveln...
Svar
10
· Visningar
5 546
Senast: Karamell
·
Utrustning Jag vill gärna ha tips på bra dressyrskydd. Min häst är 178 cm i mankhöjd med långa ben så de behöver vara ganska stora i storleken...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 859
Senast: Fiorano
·
Utrustning Vad är vitsen egentligen med att stoppa fluffiga tjocka nattpaddar och likände vid bogen på hästarnas täcken? Fungerar det verkligen för...
Svar
8
· Visningar
1 976
Utrustning Jag har fått för mig att jag sett det någonstans och när jag googlar ser det ut som att det finns fler som kanske har gjort det med...
Svar
11
· Visningar
1 685
Senast: Vingra
·
Utrustning Har en häst som biter sönder bogspännena på alla täcken.... skitkul :meh: Har länge funderat på att köpa HW till honom men nackdelen...
2
Svar
27
· Visningar
3 031
Senast: MissFideli
·
Utrustning Har försökt kolla i gamla trådar om pannlampsköp men de verkar handla mest om billigare varianter så jag hittade inte riktigt vad jag...
2
Svar
21
· Visningar
6 591
Senast: stjarnfrugt
·
Utrustning Vet inte om tråden ligger fel, isåfall ber jag om ursäkt i förväg hehe.. Jag ska köpa en ny racesafe-väst men vet inte vilken...
Svar
7
· Visningar
2 608
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Det som skulle ha blivit min förra dragbil hade tyvärr fel på ABS och en hel del andra saker, så den var vi tvungna att sälja...Men nu...
Svar
18
· Visningar
2 573
Senast: lil-sis
·
Utrustning Hej fick hem en ny sadelgjord idag. En santa cruz european hoppgjord med fårskinn. Är det någon mer som har den? Vad tycker ni om...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: Elektron
·
Utrustning Hur gör ni? Min häst är ganska känslig för skav och är dessutom helklippt. Bogen löses enkelt med pälsglans och variation mellan två...
2
Svar
20
· Visningar
2 093
Senast: Cilva
·
Utrustning Hej på er! Har precis köpt ett sto som ska ridas in men det finns ingen vettig sadelutprovare så långt ögat kan nå, och de som finns får...
Svar
6
· Visningar
1 059
Senast: Stellas
·
Utrustning Om du kommenterar vill jag att du använder ett vårdat språk med lugna och mjuka ord, så att andra inte behöver bli irriterade i onödan...
Svar
5
· Visningar
1 072
Senast: Speedway
·
Utrustning Hej! Någon som har Kingslands fleecejackor och vet hur de är i strl? De figursydda, främst höstens kollektion. Hjälp mig snälla :D
Svar
6
· Visningar
505
Senast: KSF
·
Utrustning Hej! Funderar på att långtidshyra ett släp. Men vet inte vad jag ska välja. Det jag vet är att jag vill ha bommar som är lätta att lösa...
2
Svar
24
· Visningar
1 967
Senast: Buck
·
Utrustning Har provat söka men hittar inte riktigt svar på min fråga.. Jag hyr oftast transport och strör med spån som inte alltid är så lätt att...
Svar
11
· Visningar
2 504
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp