Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vad är vitsen egentligen med att stoppa fluffiga tjocka nattpaddar och likände vid bogen på hästarnas täcken? Fungerar det verkligen för...
Svar
8
· Visningar
1 977
Utrustning Jag har fått för mig att jag sett det någonstans och när jag googlar ser det ut som att det finns fler som kanske har gjort det med...
Svar
11
· Visningar
1 692
Senast: Vingra
·
Utrustning Har en häst som biter sönder bogspännena på alla täcken.... skitkul :meh: Har länge funderat på att köpa HW till honom men nackdelen...
2
Svar
27
· Visningar
3 037
Senast: MissFideli
·
Utrustning Har försökt kolla i gamla trådar om pannlampsköp men de verkar handla mest om billigare varianter så jag hittade inte riktigt vad jag...
2
Svar
21
· Visningar
6 620
Senast: stjarnfrugt
·
Utrustning Vet inte om tråden ligger fel, isåfall ber jag om ursäkt i förväg hehe.. Jag ska köpa en ny racesafe-väst men vet inte vilken...
Svar
7
· Visningar
2 626
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Det som skulle ha blivit min förra dragbil hade tyvärr fel på ABS och en hel del andra saker, så den var vi tvungna att sälja...Men nu...
Svar
18
· Visningar
2 585
Senast: lil-sis
·
Utrustning Hej fick hem en ny sadelgjord idag. En santa cruz european hoppgjord med fårskinn. Är det någon mer som har den? Vad tycker ni om...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: Elektron
·
Utrustning Hur gör ni? Min häst är ganska känslig för skav och är dessutom helklippt. Bogen löses enkelt med pälsglans och variation mellan två...
2
Svar
20
· Visningar
2 103
Senast: Cilva
·
Utrustning Hej på er! Har precis köpt ett sto som ska ridas in men det finns ingen vettig sadelutprovare så långt ögat kan nå, och de som finns får...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: Stellas
·
Utrustning Om du kommenterar vill jag att du använder ett vårdat språk med lugna och mjuka ord, så att andra inte behöver bli irriterade i onödan...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Speedway
·
Utrustning Hej! Någon som har Kingslands fleecejackor och vet hur de är i strl? De figursydda, främst höstens kollektion. Hjälp mig snälla :D
Svar
6
· Visningar
507
Senast: KSF
·
Utrustning Hej! Funderar på att långtidshyra ett släp. Men vet inte vad jag ska välja. Det jag vet är att jag vill ha bommar som är lätta att lösa...
2
Svar
24
· Visningar
1 970
Senast: Buck
·
Utrustning Har provat söka men hittar inte riktigt svar på min fråga.. Jag hyr oftast transport och strör med spån som inte alltid är så lätt att...
Svar
11
· Visningar
2 519
Senast: Buck
·
Utrustning Jag är ganska ny på detta med bomlösa sadlar så har en del frågor. För det första hur är det egentligen med hoppning med bomlös sadel...
Svar
7
· Visningar
869
Senast: nullo-modo
·
Utrustning Hjälp! Någon som är bra på däck här? Då jag skaffat dubbdäck till bilen så behövs det ju till släpet också men det är ju väldigt mycket...
Svar
10
· Visningar
2 755
Senast: Snubbelfot
·
Utrustning Funkar Swiss Clip med dressyrläder? Jag vill promt ha svarta stigbyglar och hitta det som dessutom är säkerhetsstigbyglar är svårt så nu...
Svar
15
· Visningar
986
Senast: Snurre
·
Utrustning Hehe var nog först detta året också ;):angel: Yes en ny tråd där alla fynd skall in och självklart bilder på fynden! Prisfrågor tar vi...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
73 686
Senast: Martina_m
·
Utrustning efter att ha blivit inlåst i släpet av en välriktad vindpust så har jag mycket god lust att byta ut skötardörrs låsen till min gamla...
Svar
19
· Visningar
3 591
Senast: Pudlan
·
Utrustning Jag har, utav sadelmakare, blivit rekommenderad att köpa en ELT-gjord till min dressyrsadel, men nu till frågan, är det samma storlek...
Svar
7
· Visningar
969
Senast: skuggi
·
Utrustning Min häst är liten om bogen vilket resulterat i att täckena glider bak och ner (hur man nu ska förklara) Det borde ju inte bara vara vi...
Svar
3
· Visningar
663
Senast: Minett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Den första tråden
  • Kaoset del 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp