Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hehe var nog först detta året också ;):angel: Yes en ny tråd där alla fynd skall in och självklart bilder på fynden! Prisfrågor tar vi...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
73 692
Senast: Martina_m
·
Utrustning efter att ha blivit inlåst i släpet av en välriktad vindpust så har jag mycket god lust att byta ut skötardörrs låsen till min gamla...
Svar
19
· Visningar
3 593
Senast: Pudlan
·
Utrustning Jag har, utav sadelmakare, blivit rekommenderad att köpa en ELT-gjord till min dressyrsadel, men nu till frågan, är det samma storlek...
Svar
7
· Visningar
969
Senast: skuggi
·
Utrustning Min häst är liten om bogen vilket resulterat i att täckena glider bak och ner (hur man nu ska förklara) Det borde ju inte bara vara vi...
Svar
3
· Visningar
663
Senast: Minett
·
Utrustning Har ni några bra tips på riktigt bra vinterridskor eller termoridstövlar till barn i strl 25-29. Har letat en del på nätet men dem...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: Vinterbarn
·
P
Utrustning rosa i ponnystorlek. Vilka märken gör sådana??
Svar
3
· Visningar
1 019
Utrustning Nu börjar de bli dax att byta bil. Har haft min Toyota Rav4 i över 10 år, och varit supernöjd. Har 2 krav vid bilbyte, Suv med 4wd. Fram...
2
Svar
31
· Visningar
3 756
Utrustning Vår häst lär ha haft ett Novabett tidigare och trivats på det så nu tänkte vi köpa ett nytt sånt. Han har 12,5 på andra bett och nu...
Svar
4
· Visningar
1 611
Senast: Kallebus
·
Utrustning Jag letar efter en sadel som jag kan rida jobb på travarna i. Ska vara hoppmodel, med så mycket framskurna kåpor som möjligt. Vill inte...
Svar
0
· Visningar
725
Senast: Lill76
·
Utrustning Har en Globus Loke , som passar ponnyn jätte bra :) ( Nyss kollad av sadelmakare ) Men funderar nu på att köpa en dressyrsadel...
Svar
0
· Visningar
686
Senast: ankic
·
Utrustning köpt en begagnad ideal dressyrsadel av en privatperson. Nu passar den inte nuvarande hästen och skall säljas MEN. Jag hittar noll och...
Svar
2
· Visningar
1 015
Senast: Saigon
·
Utrustning Der finns inga sparkskivor i min transport, vilket jag vill ha. Är det knöligt att sätta in själv eller är det bara att skruva fast...
Svar
0
· Visningar
591
Senast: Angel
·
Utrustning Hej! Någon som vet om det är skillnad på bomformen på de nyare modellerna av M & N? Blir inte klok på dem. Har provat någon (från 2008)...
Svar
0
· Visningar
406
Utrustning Vilka sadlar är rakare än Morris & Nolan, Pessoa och Albion? Måste dessutom vara korta och breda. Tror jag har testat varenda märke...
Svar
9
· Visningar
1 146
Senast: super
·
Utrustning Någon som vet om man kan tvätta hönät? De luktar lite efter ett tag med hösilage eller är de bara och införskaffa nya?
Svar
3
· Visningar
1 518
Senast: zingoo
·
Utrustning Hur mycket längre är anläggningsytan på en 18" i jämförelse med 17". Jag tror jag behöver en 17 1/2 eller 18" :angel: men min häst har...
Svar
4
· Visningar
705
Senast: Pegasus63
·
Utrustning Har totalt missat att dom ändrat i reglerna, är det från och med nästa år som en drös hjälmar inte längre är godkända att tävla i? Har...
2
Svar
21
· Visningar
4 101
Senast: Kallebus
·
Utrustning Hej Jag är på jakt efter en dressyrsadel till häst med mycket manke och något svängd rygg, fixar inte att lägga in bild från telefonen...
Svar
1
· Visningar
444
Senast: Maria_81
·
Utrustning Halloj alla! Ni måste bara hjälpa mig lite på traven här! Är fast i sadel träsket, jag har en kallblodstravare som har något svängd...
Svar
17
· Visningar
2 216
Senast: Maria_81
·
Utrustning Hej! Hjälp mig ni som är duktiga på sadlar. Har fått ett erbjudande på den här prestige sadel och på säljarens beskrivning så låter det...
Svar
0
· Visningar
544
Senast: Maria_81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp