Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Vet inte om jag lägger denna rätt nu men ni får väll ha överseende då... En sak som jag som jag fick lära mig som liten är ju detta med...
Svar
6
· Visningar
916
Senast: Lydia
·
I
Utrustning Min nya häst tycks vara en täckes-marodör. På två veckor har fyra täcken fått ta ordentligt med stryk. :cry: Är det någon som har något...
Svar
11
· Visningar
2 073
Senast: Peregrin
·
Utrustning Är dom bra för hästen? Sköna för ryttaren?
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: Pyrusan
·
C
Utrustning Någon som vet hur man utläser vilken storlek man har i sina läderstövlar??? Ska nämligen köpa nya. I min gamla står det 5½ 47 37 och en...
Svar
3
· Visningar
691
Senast: Corina
·
R
Utrustning I katalogen står det här och var "Beninnerlängd ca 72 cm" Men inte kan det väl stämma? Att dom hela vägen från grenen och ner bara...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: fossig
·
Utrustning Några tips på vad som kan vara lönande att shoppa vid besök i Dublin? Hästgrejor i första hand, men gärna tips på annat också :)
Svar
2
· Visningar
1 254
Utrustning Någon som har provat? Har ett fullblod med mkt manke men välmusklad rygg, tror ni en sån kan passa henne? Måste byta sadel då den gamla...
Svar
4
· Visningar
1 106
Utrustning Nagon som vet hur gula de gula ridbyxorna fran Hooks ar? Ar de riktigt gula, eller mer kanariegula. Ser de ut som om man skulle kunna...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Ramona
·
Utrustning Någon erfarenhet? Tycker den verkar så stor men det kanske var stort säte i den jag kollade på :smirk: Red idag i en Caprilli, tror...
Svar
1
· Visningar
1 305
Senast: Jutka
·
L
Utrustning Vad har ni för täcken på era hästar? Blir mer eller mindre tokig snart, för jag har hitills inte hittat ett enda täcke som har legat...
Svar
11
· Visningar
1 160
Senast: Crazyy
·
L
Utrustning Någon som vet var man kan köpa ett flugtäcke fr högst ca 500kr? Ett sånt där nättäcke. Inte svettäcke alltså! Tänkte köpa det till sommaren.
Svar
8
· Visningar
1 364
Senast: LoveRindi
·
Utrustning nån som har??? brukar det inte vara rep över nos i vanliga fall??? är detta typ mildare då???
Svar
4
· Visningar
1 367
Senast: malumbub
·
N
Utrustning Har bara hittat dessa täcken lite här och där i olika ridsportsbutiker, tycker mkt om dessa täcken men skulle vilja veta om man kan köpa...
Svar
5
· Visningar
797
Senast: nogat
·
S
Utrustning Er det lett å se om en hest har gått ned en bomvidde fordi 1. den har slanket seg 2. den har gått med for trang sal? Hesten min har...
Svar
5
· Visningar
790
Senast: sleepy
·
T
Utrustning Aaah, nu blir jag snart galen! Finns det fleecetäcken utan gjordar i 165 någonstans??? :confused: Är det bara jag på hela jorden som...
Svar
10
· Visningar
1 014
Senast: Kalasbruden
·
Utrustning vet att det varit uppe tidigare men hittade inget när jag sökte... deras HI LITE PRO HJÄLM var det någon här som hade den och är den...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: jojjo_blondin
·
S
Utrustning Exakt funktion nån som vet?! Används ju ofta på löp. TPF. SeeFee
Svar
3
· Visningar
897
Senast: Mitra
·
B
Utrustning Mönster till hästsportartiklar * Boxgardin * Svettäcke mfl. * Ländtäcke * Ridtäcke * Ja, allt som går att sy någon som har något att...
Svar
7
· Visningar
991
Senast: suisyola
·
A
Utrustning Kraftiga gummisnoddar som fästs på tygeln för att minska effekten av en för hård hand, eller till hästar med känslig mun. De som finns...
2
Svar
26
· Visningar
1 879
Senast: sweep
·
M
Utrustning ÄR det någon som vet på vilka olika sätt man kan skicka grejjer med?? (finns säkert gamla trådar om detta men jag har inte...
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: mustbeforever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp