Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Att lägga till listan på: totalt onödiga prylar inom hästutrustning Soft Correction från h***s Kraftiga gummisnoddar som fästs på...
2
Svar
20
· Visningar
2 400
Senast: Sv_ridponny
·
Utrustning fick idag vår & sommarkatalogen från hööks, bläddrade o tittade, oså såg jag då ett par senskydd som jag trode var från ESKADRON och att...
2
Svar
25
· Visningar
1 803
Senast: MissDiamond
·
L
Utrustning Vad finns det för bra sadlar som inte kostar skjortan? Märke? Pris? Kvalité? Om ngt annat?
2
Svar
32
· Visningar
2 007
Senast: istapp
·
P
Utrustning Den med gummisnoddar, som mildrar en hård hand osv. Tror ni det är nåt att ha? Jag tror aldrig jag sett en sådan tygel förr! Eller har...
Svar
7
· Visningar
928
Senast: istapp
·
Z
Utrustning Är det någon som har provat Hööks Gel-seat saver? Fungerar den och ligger den kvar på plats på sadeln utan att kana om kring?
Svar
5
· Visningar
841
Senast: lizan
·
R
Utrustning När lindar ni era hästars ben och varför? På natten, när ni rider, i hagen?? Och vad är det för slags lindor, vilket material?
2
Svar
25
· Visningar
1 738
C
Utrustning Letar som alltid sadel till min breda och kortryggade halvblodsdam. Och fick syn på den här sadel...
Svar
6
· Visningar
4 304
Senast: Mitzi
·
J
Utrustning Mitt regntäcke har börjat läcka, och jag har tänkt impregnera det. Men då förstörs väl andasfunktionen? Det är troligen tvättat med...
Svar
6
· Visningar
854
Senast: Nordisdiggarn
·
Svar
6
· Visningar
2 696
Senast: piggis_83
·
T
Utrustning Vad är/innebär det? Vilka bett ger mer/mindre tungfrihet och varför?
Svar
2
· Visningar
628
Senast: Tusen
·
M
Utrustning Min häst har nu ett pessoabett som han inte är helt tillfreds med, gapar och far upp med huvet. Vad skulle ni rekommendera att jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 534
Senast: Darknesss
·
K
Utrustning Vilka bett använder ni på era hästar? Vad tycker ni är bäst? Är ett vanligt tränsbett inte skönt för hästen eller hur är det? Tacksam...
2
Svar
30
· Visningar
2 024
Senast: Darknesss
·
D
Utrustning Det är så att jag tänkte börja hoppa min lilla fröken litegrann nu framåt våren, och jag känner att jag verkligen inte har lust att...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: _Dieldi_
·
L
Utrustning Jag har ett 3 delat bett till min häst men hon bara tuggar o tuggar på det, som om det inte vore bra, har även testat ett 2 delat men...
2
Svar
21
· Visningar
1 473
Senast: Darknesss
·
I
Utrustning hööks lindor!\" vad tror ni om lindorna i acryl å fleece, bra dåliga, varför? :cool:
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Issa
·
H
Utrustning Hej! Jag undrar om någon har provat dessa snowflap sulor? Jag funderar på att skicka efter sulorna men jag vill gärna veta lite mera om...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: hellgirl
·
P
Utrustning Jodå, ponnygrimman är något trång men har inte brytt mig, han har den ju bara till och från hagen. Fast borde ju skaffa en lite större...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: _Dieldi_
·
B
Utrustning Vad har nosgrimman egentligen för funktion? Det känns som en lite dum fråga, men jag kunde faktiskt inte själv komma på svaret... Achen...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: Sweet
·
C
Utrustning Skulle jag vilja köpa *regnbågsfärgad grimma *lättviktsstigbyglar island *något snyggt schabrk (ej för dyrt) Finns det på ett och...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: breccia
·
J
Utrustning Hur pass högt upp ska ett sådant sitta? Är det själva plattan över nosen eller metallstången som ska sitt tre cm under kindbenet?
Svar
4
· Visningar
777
Senast: Jaba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp