Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ska köpa ett att ha när jag rider till/från träning o vid uteritt barbacka o så. Några tips? (köpställe, märke o s v)
Svar
12
· Visningar
789
Senast: linzan
·
S
Utrustning Hur är det nu? Har läst igenom massor av trådar om tredelade bett och ibland står det att det ena är rätt och ibland det andra. Ärligt...
Svar
19
· Visningar
3 714
Senast: svea
·
P
Utrustning Är det någon som har ett fleecetäcke med gjordar? Var säljs de? Har inte hittat mer än ett par, kanske har någon här bättre koll? :)
Svar
17
· Visningar
1 042
Senast: LitenIsa
·
R
Utrustning Vad kan en shettis ha för etl i sadel...??..funderar på att köpa sadel till lillkillen åxå. Vad det gäller säte bidre 15" räcka,men...
Svar
2
· Visningar
614
K
Utrustning Hej! Jag undrar vilka paddar ni tycker är bäst och när ni i så fall använder dessa? Tex om ni använder såna i filt vid stallbandagering...
Svar
9
· Visningar
732
Senast: Mitrolle
·
R
Utrustning Vilken klippmaskin tycker ni att jag ska köpa? Den på Hööks för 429 kr eller den på Börjes för 545 kr? Vill inte ha en såndär dyr...
Svar
4
· Visningar
736
Senast: Dragonfruit_
·
J
Utrustning japp nu ska vi köpa en.. någon ni tycker är bra? får inte kosta för mkt, max ca 750 kr.. hittade en norton eller nolton men tyvärr så...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: jojjo_blondin
·
S
Utrustning Vad är det för skillnad på dessa 2 förutom att Scandian har älgskinn i sits och vulster samt är 1000:- dyrare? De som jag menar är de...
Svar
9
· Visningar
1 520
Senast: sova
·
Utrustning Hittade i Börjes katalog två st senskydd i läder för både fram och bak. Det ena paret var en ngt billigare modell med polyuretan...
Svar
9
· Visningar
818
Senast: Elektron
·
T
Utrustning Nån som vet var det finns en sadelgjord liknande http://www.hansbo-sport.se/productS.asp?id=53 alltså med sådär lagom bred magplatta...
Svar
1
· Visningar
756
O
Utrustning vad är det mest användbaraste och prisvärda ni har köpt till era hästar? :bump: //Mari
2
Svar
30
· Visningar
1 645
Senast: GoddessOfLove
·
I
Utrustning :confused: har ni ´sett gummisnoddarna som fästes i tygel..näst sista sidan i hööks katalogen... för häst me känslig mun!!! eller...
Svar
13
· Visningar
1 106
Senast: Issa
·
Utrustning Att lägga till listan på: totalt onödiga prylar inom hästutrustning Soft Correction från h***s Kraftiga gummisnoddar som fästs på...
2
Svar
20
· Visningar
2 417
Senast: Sv_ridponny
·
Utrustning fick idag vår & sommarkatalogen från hööks, bläddrade o tittade, oså såg jag då ett par senskydd som jag trode var från ESKADRON och att...
2
Svar
25
· Visningar
1 808
Senast: MissDiamond
·
L
Utrustning Vad finns det för bra sadlar som inte kostar skjortan? Märke? Pris? Kvalité? Om ngt annat?
2
Svar
32
· Visningar
2 008
Senast: istapp
·
P
Utrustning Den med gummisnoddar, som mildrar en hård hand osv. Tror ni det är nåt att ha? Jag tror aldrig jag sett en sådan tygel förr! Eller har...
Svar
7
· Visningar
929
Senast: istapp
·
Z
Utrustning Är det någon som har provat Hööks Gel-seat saver? Fungerar den och ligger den kvar på plats på sadeln utan att kana om kring?
Svar
5
· Visningar
842
Senast: lizan
·
R
Utrustning När lindar ni era hästars ben och varför? På natten, när ni rider, i hagen?? Och vad är det för slags lindor, vilket material?
2
Svar
25
· Visningar
1 738
C
Utrustning Letar som alltid sadel till min breda och kortryggade halvblodsdam. Och fick syn på den här sadel...
Svar
6
· Visningar
4 305
Senast: Mitzi
·
J
Utrustning Mitt regntäcke har börjat läcka, och jag har tänkt impregnera det. Men då förstörs väl andasfunktionen? Det är troligen tvättat med...
Svar
6
· Visningar
857
Senast: Nordisdiggarn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp