Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är detta täcket bra? Behöver ett SLITSTARKT täcke till den lilla damen eftersom hagkompisen strimlar mina täcken...
2
Svar
20
· Visningar
1 710
Senast: Bucus
·
S
Utrustning hur är den att rida i? ligger den bra på hästen? bra för ryggen på hästen? är det långa eller korta kåpor?
Svar
2
· Visningar
753
H
Utrustning Vad har ni för stalltäcke/pyjamas på era hästar som är rakade?
Svar
18
· Visningar
1 336
Senast: GoddessOfLove
·
Utrustning Nu är jag less på det här. Vet någon var man får tag i LÄDERstigläder med nylonkärna, dvs som inte töjer sig? Jag vill alltså inte ha...
Svar
19
· Visningar
1 242
Senast: piggis_83
·
L
Utrustning varför använder man det överhuvudtaget? :confused: tycker det ser hemskt ut när hästar går med två bett i munnen.
Svar
8
· Visningar
754
Senast: Spider84
·
H
Utrustning VIllken är den bästa lädertvålen (enligt er)? Själv har jag letat efter nån sån som man inte behöver andvända vatten till typ!? :crazy...
2
Svar
22
· Visningar
2 901
Senast: Immer
·
Utrustning Jättesnygga, men hur ser dom ut efter ett tag? Efter tvätt till exempel? Lika snyggt eller rufsigt och fult? Hur blir dom om man har dom...
Svar
16
· Visningar
1 135
Senast: Peluso
·
Utrustning Frågar av ren nyfikenhet! Och är hästen grov, smal, eller vad?
Svar
15
· Visningar
1 256
Senast: mia
·
Utrustning Var ute och red i snövädret här om dan, sadeln blev blöt... Och det har blivit fula märken efter snön!! Sadeln är ljusbrun, väldigt...
2
Svar
25
· Visningar
3 248
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Gummimattor/-transport & box Tips!! ett mkt prisvärt alternativ att hitta gummimattor är att söka upp alternativa återförsäljare för...
Svar
6
· Visningar
1 218
Senast: anna_lundsbo
·
Utrustning tänkte införskaffa mig ett nytt tävlingsschabrak till hopp, tror jag ska köpa en hoppmodell. men iaf, min häst är mörkbrun och inte så...
Svar
7
· Visningar
922
Senast: asa_gasa
·
I
Utrustning vilket är det bästa bettet och varför? :banana:
Svar
8
· Visningar
1 169
Senast: Spider84
·
S
Utrustning Nån som provat på sina barn? Börjes sålde ridbyxor till barn för 75 kr! Hur är deras termoridstövlar till barn? Priset var sänkt nu och...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Spirelli
·
H
Utrustning funderar på att köpa det..nån som vet hur det är?? är bra att ha på sommaren när det regnar som värst.. nån som vet??? :confused:
Svar
9
· Visningar
963
Senast: hopparen
·
M
Utrustning Vet inte om det här hör hit, men jag undrar, hur hårt ska nosgrimman spännas? Vissa säger att den ska spännas så hårt att man får in två...
Svar
19
· Visningar
1 526
Senast: Mia_R
·
B
Utrustning Vet ej om denna tråd hamnat rätt, men jag provar ändå och hoppas på att någon har ett svar. Jag har lyckats köra av säkerhetsvajern på...
Svar
4
· Visningar
1 206
K
Utrustning ngn som har erfarenhet av detta träns??
Svar
1
· Visningar
601
Senast: CosmicQueen
·
Utrustning Frågar av ren nyfikenhet! Och hur är hästen byggd, grov smal, lång rygg, kort rygg...?
Svar
6
· Visningar
884
Senast: _Dieldi_
·
V
Utrustning Har någon dom? jag har beställt sådana och jag tänkte höra om någon annan har såna också och om dom är bra?
Svar
15
· Visningar
1 090
Senast: lotta_k87
·
Utrustning utan gjord. köpte jag idag, hon i affären sa att det skulle vara så bra. det är alltså som ett vanligt bogskydd, fast i ett konstigt...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: MaLinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp