Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning funderar på att köpa det..nån som vet hur det är?? är bra att ha på sommaren när det regnar som värst.. nån som vet??? :confused:
Svar
9
· Visningar
963
Senast: hopparen
·
M
Utrustning Vet inte om det här hör hit, men jag undrar, hur hårt ska nosgrimman spännas? Vissa säger att den ska spännas så hårt att man får in två...
Svar
19
· Visningar
1 520
Senast: Mia_R
·
B
Utrustning Vet ej om denna tråd hamnat rätt, men jag provar ändå och hoppas på att någon har ett svar. Jag har lyckats köra av säkerhetsvajern på...
Svar
4
· Visningar
1 202
K
Utrustning ngn som har erfarenhet av detta träns??
Svar
1
· Visningar
601
Senast: CosmicQueen
·
Utrustning Frågar av ren nyfikenhet! Och hur är hästen byggd, grov smal, lång rygg, kort rygg...?
Svar
6
· Visningar
883
Senast: _Dieldi_
·
V
Utrustning Har någon dom? jag har beställt sådana och jag tänkte höra om någon annan har såna också och om dom är bra?
Svar
15
· Visningar
1 089
Senast: lotta_k87
·
Utrustning utan gjord. köpte jag idag, hon i affären sa att det skulle vara så bra. det är alltså som ett vanligt bogskydd, fast i ett konstigt...
Svar
4
· Visningar
743
Senast: MaLinn
·
S
Utrustning Skall nu börja m träns till unghästen som aldrig har haft bett i munnen, använder ni tjockt eller smalt, har för mig att jag haft smalt...
Svar
4
· Visningar
1 110
Senast: Dulcidine
·
A
Utrustning jag har lite svårt att få grepp om det här med bomvidden, oftast så säger man väl smal, normal eller vid bom, men vad betyder de olika...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: aida
·
Utrustning Ni som har sådana; vad har ni för nåt och hur funkar de? Nöjd? För-/nackdelar? Inköpsplats? Tips till en ev framtida bussköpare?
Svar
9
· Visningar
1 357
Senast: Welsh
·
Utrustning Kan man kanske kalla min nya uppfinning det? Att kunna rida bettlöst med en tygle á la träns och en á la stång finns det egentligen...
Svar
2
· Visningar
784
M
Utrustning Funkar dessa bra? Det spelar ingen roll hur mjuka sadlar än är, mina sittben skaver :crazy: Så vet något något bra man kan sätta på...
Svar
5
· Visningar
1 180
Senast: palle
·
Utrustning Har någon inne på detta forum hört talas om antibock tyglar, gräsätartyglar eller vad det nu heter. Jag VET att jag haft sånna på en...
Svar
15
· Visningar
2 576
Senast: LitenIsa
·
Utrustning varför glider alla mina täcken bakåt??? Pållen som rids måste (enligt mig) ha täcke trots att han verkligen hatar det. har fått för mig...
Svar
7
· Visningar
832
Senast: superstar
·
B
Utrustning Finns det någon i detta avlånga land som har någon erfarenhet av denna nya dressyr sadel? Passar den hästar med något kort, svankig...
Svar
9
· Visningar
1 589
Senast: Bev
·
Utrustning Gör ett nytt försök...Stübben Rex finns numera i dressyrmodell, finns det någon som har en sådan och kan tala om vad dom tycker?
Svar
8
· Visningar
2 803
Senast: Pälskling
·
Utrustning Någon som har en eller provat att rida i :confused:? vet inget om dem , är de sköna? Vad för slags hästar brukar de ligga bra på? Sett...
Svar
3
· Visningar
669
Senast: prince77
·
J
Utrustning Jag har haft ett lååångt uppehåll i min ridning, men nu återupptagit den. Jag rider bara dressyr och vill nog börja tävla snart igen så...
Svar
4
· Visningar
1 106
Senast: DFZ
·
B
Utrustning har haft en hel del problem me mn polle å pratat me en equip som tyckte att jag skulel skaffa en sådan sadel, så nu tänkte jag höra om...
Svar
10
· Visningar
1 554
Senast: sissu
·
S
Utrustning Vilken sadel till häst \"utan\" manke som dessutom är rund... Så svårt. Har nu en passier hopp som passar bra men dressyrsadeln M &...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp